mijn hamster oxy....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

issaschar

mijn hamster oxy....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 20:16

zal niet meer zolang leven Verdrietig het gaat heel erg slecht met haar Verdrietig mijn moeder zegt dat ze mijn verjaardag nog niet eens meer haalt Verdrietig en dat is al op 8 augustus..maar ik kan haar gewoon niet verliezen, ze is echt een vriendin voor me! Ik kan dat gewoon niet verwerken dan....

liefs oxylover

Ml0ewtj

Re: mijn hamster oxy....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:03

Sterkte..ik heb ook een hamster die al best wel oud is...als ik jouw was zou ik veel foto's maken Knipoog als herinnering, ik heb ook heel veel foto's van mijn hamster...

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 20:24

ja, maar met foto's blijft ze niet langer leven!! wel heel erg bedankt voor de tip!

Boesboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 20:54

oooooh ik hoop dat ie je verjaardag haald...
en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel sterkete

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:11

dankjewel! ik hoop het ook...maar het is gewoon heel raar, want je stelt eigenlijk gewoon de executie uit! want je weet gewoon dat ze ooit dood gaat!!.....

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:28

Ach gut Wat erg, maar als ze pijn heeft is het misschien maar beter als ze niet lang meer hoeft Lachen

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 18:26

ik heb het gewoon niet meer!
er is iets heel ergs gebeurd! toen ik gisteravond naar mijn kamer ging (ik had oxy losgelaten) ben ik meteen naar zijn favoriete plekje gelopen, maar, ik zag hem niet voor de kast lopen dus, ben ik op hem getrapt! Ik sprong vliegenvlug opzei, maar ze bleef stil plat liggen! Ik riep het hele huis bij elkaar!! We hadden bezoek, ik heb mijn ouders geroepen! en geschreeuwd dat ik heb, ik ging nog snel naar oxy kijken maar ze lag er nog steeds zo! Mijn vader ging toen kijken maar toen liep ze weer, ik ondertussen snikkend bij mijn moeder! Het is allemaal goed gekomen, ze doet weer normaal (zoals ze was want het was zowiezo al niet 100 Ziek maar ik voel me nu schuldig dat ik op haar getrapt heb! ik heb het gewoon niet meer, ik voel me heel slecht! ik denk dat niemand zich dat kan indenken!!! Mijn moeder zegt, er is niks aan de hand, alles is weer normaal, maar ik hoorde het gewoon kraken! volgens mij kan het niet, maar ze is echt normaal, ze loopt gewoon , ze eet gewoon, ze drinkt gewoon! maar ik voel me (ik val volgens mij in de herhaling) ZOOOOO schuldig! en dat beeld van wat er gebeurd is krijg ik gewoon niet uit mijn hoofd!

het is volgens mij ook beter als ze dood gaat, als ze pijn heeft, dan heeft ze dat tenminste ook niet meer! Maar zoals ik al zei...IK KAN HAAR ECHT NIET VERLIEZEN! ik kan gewoonweg niet zonder haar

sorry voor dit verhaal...

liefs

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 18:43

Aimée!
Ik snap dat je Okkie niet verliezen wilt Verdrietig
Zelfs ik vond Okkie Trouw, lief enzo! En ik houd niet zo heel erg van hamsters..
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen.. Het kan iedereen overkomen, iedereen maakt weleens fouten!
Veel sterkte met Oxy!

Even 'n blij iets: Het gaat super goed met Moortje! Gister op haar gereden in de nieuwe buitenbak!!! Lachen

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 20:36

het gaat nu al een heeeeel stuk beter met haar, ze is niet meer zoals vroeger maar dat komt ook omdat ze gewoon oud is geworden!
maar voor de rest is ze levendig genoeg!
gelukkig Haha!