ja ze groeien verschrikelijk hard en zijn heel levendig en beginen al een beetje te wapperen met de vleugels, over een weekje kunnen ga ik ze echt weer vliegles geven.
maarre....
IK HEB ER WEER EEN BIJ!!!
Kwas gister mn paard aan het poetsen riep iemand keihard door de gang: Elise ik heb musje nummer vier voor je!! ik zag hem net uit het nest pleuren! jhij was in de voerbak geland (van een lege stand) en zowat helemaal geen veren, en helemaal koud enzo, dus ik zeg, nou die red het denk ik niet hoor, dus zegt ze, ja maar jij moet hem nemen want ik vind het zo zielig blablabla dus ik zeg, joh bel me moeder maar want ik zeg niks dalijk krijg ik weer op mn kop dat ik weer wat mee naar huis neem. Kwam ze later op de manege naar mn les kijken, had iemand der dat kleine kuikentje laten zien, zegt ze aaaach ja die red het niet hoor, komt ze over de bakrand hangen zegt ze, dit is dan echt de laatste hoor! ik: oh mag ik hem hebben dan? Dus ik na de les naar huis toe een een flesje met warm ater gevuld handdoek er omheen en beestje er tegen aan gelegd en lekker toegedekt nadat ik dr wat had leten eten, ze was heel wak dus ik dacht nou als ik morgen wakker word isie dood......NIET DUS!! beest piept, eet en poept perfect, nooit verwacht dat zon kaal ding het zou overleven nu zijn zn kansen dus veel groter geworden op overleven, we zzullen zien....
btje lang verhaal geworden maarja 
gr