vraagje over mijn hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chris_Fire

vraagje over mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 21:11

Ik zat net even beneden en Sandy (mijn hond) zat me aan te staren en het was helemaal stil in huis en hoorde haar dus heel zwaar ademhalen... is dat normaal? als ze gaat liggen hoor je haar steeds diep zuchten bij het uitademen.....ik weet niet of het kwaad kan maar het viel me net ineens op......

groetjes margo

GeneralFlynn

Re: vraagje over mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 21:16

let er even op hoe ze 'normaal' ademd.. mijn honden ademen ook zwaar als ze gaan liggen,het lijken soms wel oude kerels!! en wat voor ras je hebt kan ook uitmaken hoor,bijv. pekineesjes en bull-dogs ademen wat zwaarder dan andere honden. zolang het niet net is alsof ze ademnood heeft(echt happen naar adem) of dat ze met korte stoten ademd is er denk ik niet veel aan de hand hoor. en je kan altijd nog de da bellen!! Haha!

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 21:19

het is een golden retriever van 2 jaar en 5 dagen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 21:51

misschien heb je een lange wandeling gemaakt vandaag? net met een speeltje gespeeld? of misschien is het je nooit eerder opgevallen,en deed ie het altijd al... Haha!

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 17:48

Ze heeft gisteren overgegeven en mijn vader heeft elke dinsdagavond een behendigheidscursus... over hindernissen heen lopen er onderdoor en overheen springen...normaal vind ze dat helemaal geweldig...nu deed ze helemaal niks. Vandaag met eten geven was ze heel suf en normaal sjeest ze in het rond als ze de bak al hoord aankomen nu bleef ze me dus suf aankijken....weet iemand misschien of het kwaad kan...ik ga iniedergeval naar de DA maar misschien weten jullie er ook iets over.....

groetjes margo

Patricia20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 21:03

hmmz zou idd even naar de da gaan gauw ja....
heeft ze het ook nog beauwd(of ademt ze ook nog zwaar?)
anders even de da bellen ...