Pff ik heb al iets van 7 jaar katten maar ik wist niet dat een kat zo in de puree kon zitten..
Wij hebben thuis een hooizolder. Daar jongen bij ons haast alle katten en daar blijven die jonge poesjes dan ook wel totdat ze van de melk af zijn.
Maar goed 1 van de jonge poesjes was door een gleuf op de hooizolder gevallen.. Die gleuf zit bij het dak dus loopt zo schuin.. Maar als een kat daar tussen valt kan hij er niet meer uitkomen (vraag me nog steeds af hoe hij daar doorheen is gevallen.. kan je misschien net 1 vinger doorsteken) en deze kat zat net op een plek waar je er écht niet bij kon.. en het katje maar schreeuwen.. Dus of het was het dak kappot óf het katje daar laten zitten. Nou een kat daar laten zitten verhongeren doen wij dus écht niet dus het dak kappot... Het is een rieten dak dus dat is niet zo heel gemakkelijk weer te maken.. Maarja hup riet omhoog gewipt en losgehaald zodat je er met je hand door kon, moederpoes gepakt en zo kwam dat katje naar voren en kon ik hem pakken.. Hereniging met moeder en kat na waarschijnlijk 2 dagen.. Katje was er heel slecht aan toe.. Snel warm gemaakt en laten drinken en nu maar duimen dat hij weer goed aansterkt. Het gaat wel de goede kant op maar het kan ook zo ineens verslechteren..
Ik dacht dat ik na 7 jaar katten te hebben alle rare kunsten wel had gehad maar wat een gedoe zeg.. maar zo'n katje is het zeker waard!!!
Ik moest het echt even kwijt...
[edit] ik ben net weer even bij hem geweest en hij red het wel.. Hij ziet er nu al een stuk beter uit!