Ik kom thuis en zie Falco en Laufi half dood op de bodem liggen... het viel dus niet mee... ik de dierenarts gebeld.. ze hadden geen dienst zei het antwoordapparaat, maar er werden allemaal nummers opgenoemd van da's die dienst hadden op verschillende tijdstippen, dus ik het nummer opgeschreven en de dienstdoende arts gebeld.. die zat in Rotterdam Noord.... das met de auto 15-20 minuten gok ik, en ik ben wagenziek, dus m'n ex kon niet rijden, want hij had gedronken, dus hij zou wel meegaan met de dierenambulance (die overigens vanaf Rotterdam Zuid moest komen)...
Die kl00tzak is uiteindelijk met z'n dronken kop naar bed gegaan nog voordat de ambu er was, dus ik had me alweer aangekleed om er op de scooter achteraan te rijden... (ik ben zelf wagenziek)... de mensen van de ambu waren zo lief dat ik er niet achteraan hoefde, dus ik heb ze genoeg geld meegegeven en toen zijn hun voor me gegaan...
Bij de da aangekomen bleek dat bij de ene het oog nog maar aan een draadje hing, en de andere bleek een gebroken vleugel te hebben.... ik had al gezegd dat ze de vogels maar in moesten laten slapen... ik weet uit ervaring dat vogels maar heel erg moeilijk herstellen... ik heb vaker vogels gehad die wat hadden... anti-biotica, andere medicijnen, etc. en 2 dagen later lagen ze alsnog dood in de kooi...
Ik denk dat die sukkels gevochten hebben ofzo... geen idee... ze zaten al jaren bij elkaar...

Dus zo ben je ineens 2 valkparkieten en 76 euro armer....