vandaag kom ik thuis ik ga kijken bij mn hamster is dr kooi leeg! ik helemaal in paniek mn moeder roepen.. zij ook helemaal in paniek (ja ze kan overal zijn) gelukkig kwam mn tante net aan.. dus kon zij ook meehelpen..
en na een kwartiertje zoeken hebben we haar gevonden gelukkig nog op mijn kamer en nog wienig schade aangericht.. maar nu moesten we haar nog vangen..
ze is nog helemaal geen mensen gewend want ik heb haar nog geen week.. ze ging van de ene hoek naar de andere.. ondertussen lag ik helemaal dubbel..

hoe ze is ontsnapt: ik had (heb hem er nu uitgehaald) een kartonnen doosje in de kooi gezet als soort huisje.. maar die is best hoog en ik heb zon kooi van plastic en bovenaan tralies die kun je zo dichtschuiven wat ik dus nooit deed omdat dat zo irritant was.. maar wat heeft mn slimpie nou gedaan: ze is op het kartonnen doosje gesprongen en tegen de tralies aan gebonst net zolang tot ie open ging.. en zo is ze dus ontsnapt..
ik was bijna zover dat ik haar kon oppakken maar nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen..