Ik kwam vandaag op de manege liepen er twee vriendinnen rond een moedereend met een kuiken te zoeken want een hond had de moeder en kuikens uit elkaar gejaagd en was nergens te bekennen dus zaten wij met drie vondenlingetjes, dus ik heb maarde dierenambulance gebeld, die hebben ook nog ezocht maar tervergeefs dus ze hebben ze meegenomen. En toen vonden we een jong vogeltje in de binnenbak die uit het nest was gevallen en een paard wou hem opeten maar we hebben hem gered dus kwamen we in de kantine lag er nog een kuikentje die iemand d gevonden, dus ik heb me aangeboden om als surrogaatmoeder te spelen, vorig jaar hb ik ook een mus opgevoed, was wel vermoeiend maar erg leuk, vliegles geven enz, toen die groot ws hebben we haar in een voliere laten verwilderen en toen uitgezet, dat ga ik ook doen met degene die ik nu heb, ze eten peopen en piepen als de beste, us ik om het uur met een pincet en eten voeren, word weer vroeg opstaan de komende tijd.
ik heb net even een paar fotos gemaakt, geen goede maar ik had niet veel tijd en wou ze niet bang maken, en geen flitser om ze te verblinden. Dus ik speel weer even oor vogelopvang en mama

Ik heb ze nog geen namen gegeven (me vorige heette gewoon mus) want ik kan ze niet uit elkaar halen en eerst maar zien hoe ze het doen, tot nu toe ziet het er goed uit iig
Zo zien ze er uit (allebei praktisch hetzelfde dus maar even een foto van 1)

Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes