mijn honden zijn gek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

mijn honden zijn gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 17:19

ik ben net naar het park geweest met mijn honden, een mechelse herder, Jack van 3 maanden en een bastaard van 5, Ferbie. Jack was helemaal blij toen hij water zag en zeker toen hij voor het eerst in zijn leven kroos zag. ''He, leuk, daar kan je vast ook op lopen'''*PLONS!* ''Baas, help, help, de kant is te hoog!''. Ik lachte me dood Lachen. Jack sprong de hele tijd tegen Ferbie aan maar Ferbie wilde niet spelen. Ik loop net buiten het park en ineens wilz e spelen. Dus wij weer terug en toen keek ze me zo aan van: ja, wat doen we hier nou weer? we gingen toch naar huis? Dus wij weer het park uit. Benb ik bezig Jack aan te lijnen heeft Ferbie alvast besloten het zebrapad over te steken. Ze weet dat ze niet zomaar de weg over mag en dat je de weg oversteekt bij een zebrapad. Ze weet alleen niet dat je dan eerst even kijkt of er misschien auto's aankomen... dus zij was al aan het eind van het zebrapad en er wilde een auto langs. Dus ik snel erheen rennen. Gaat ze rechtop staan en die man bekijken en de auto besnuffelen. Die man keek een beetje boos... Haha!

Chocopasta

Re: mijn honden zijn gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:41

Haha dat met dat kroos klinkt erg herkenbaar Haha!
Wel gevaarlijk trouwens, als je hond zo oversteekt Bloos

Joyckuh

Re: mijn honden zijn gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:47

Haha, grappig Haha!
Ik zie het al helemaal voor me. PLONS Tong uitsteken

Idd wel gevaarlijk van dat oversteken...