Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sronnie schreef:Ik heb zelf nu thuis ook een nestje voor de tweede keer, maar geen denken aan dat ik die weg breng. Zijn ze veel te lief voor en we zoeken altijd een lief baasje voor ze of houden ze zelf
Percy schreef:
En al die nieuwe baasjes van jouw kittens waren anders naar het asiel gegaan en dan hadden daar weer minder kittens in hoeven te slapen. Een bijzonder kortzichtige gedachte sronnie.
chanine schreef:Vreemd dat jullie wel kittens laten inslapen?!
Ik belde laatst naar het asiel om een paar zwangere poezen daar te brengen ( niet van mij, maar van een boer die de kittens wil verzuipen)
en daar verzekerde ze mij dat er NOOIT beesten worden afgemaakt alleen bij ziekte en agresief gedrag..Ze vertelde me dat juist de kittens als eerste weg waren..
Hoe zit dat nou dan?
Marye78 schreef:oh wat verschrikkelijk.....ieder jaar weer is er in het voorjaar/zomer een katten overschot in de asiels...ben het helemaal met je eens dat mensen hun beesten moeten castreren/sterilliseren!! er zijn al zoveel katten, wil je er nog meer, haal ze dan uit het asiel ipv zelf nestjes laten krijgen....
lachmar schreef:Marye78 schreef:oh wat verschrikkelijk.....ieder jaar weer is er in het voorjaar/zomer een katten overschot in de asiels...ben het helemaal met je eens dat mensen hun beesten moeten castreren/sterilliseren!! er zijn al zoveel katten, wil je er nog meer, haal ze dan uit het asiel ipv zelf nestjes laten krijgen....
Ik ga onze katten dus echt niet laten sterilliseren/castreren.
Onze katten lopen gewoon los rond en voor het zelfde geld laat ik hem duur castreren en de volgende dag word ie dood gereden.
Maar als we dan een nestje hebben houden we het ook gewoon zelf.
Marye78 schreef:
Ik ga onze katten dus echt niet laten sterilliseren/castreren.
Onze katten lopen gewoon los rond en voor het zelfde geld laat ik hem duur castreren en de volgende dag word ie dood gereden.
Maar als we dan een nestje hebben houden we het ook gewoon zelf.