Onze kater Ludo is al sinds augustus vorig jaar vermist, dus al 8 maanden weg [zoals jullie misschien wel weten, ik heb er toen een topic over geschreven].
Nu kreeg ik gister een email binnen van mensen van een bedrijf dat bij hun een zwartwitte kat was aan komen lopen sinds 1,5 week en dat hij precies op mijn omschrijving leek. Met telefoonnummers erbij dat ik ze kon bellen.
Het was gisteravond een beetje laat om nog te bellen, dus heb ik ze nog een mailtje teruggestuurd met wat foto's van Ludo.
Uurtje terug heb ik ze opgebeld, en de man denkt bijna zeker te weten dat het onze kat is ook aan de hand van de foto's. Hij heeft een speciale aftekening, een grote vlek onderop de kin en dat viel de man zo op. Verder leek hij het ook, alleen dan wat groter geworden [kan kloppen hij was toen 1,5] alleen ziet er erg gehavend uit.
Ik heb hun huisnummer gekregen en hij heeft uitgelegd waar hij ongeveer liep zodat ik vanmiddag zelf even kon kijken. Ook heeft hij mijn telefoonnummer dat als hij weer achter hun huis is dan bellen ze me direct. Hij komt vaak sochtends en savonds bij hun achter het huis, en savonds krijgt hij wat brokjes. Alleen ze wouden hem niet in huis nemen omdat ze al 4 katten hadden!
Ik ben echt heel erg benieuwd, hoop echt dat het hem is.
Nu nog wachten tot 1 uur tot een vriendin van mij bij me is, vind ik de kat wel en is het hem wel, dan kunnen we met z'n 2en meer dan ik alleen.