nieuw konijntje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dienetje

nieuw konijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 20:07

Zondag toen we terug kwamen van vakantie vertelde de buurvrouw dat het andere konijn was overleden. (hij was al ziek dus was geen grootte verassing) Maar toen ik daarna het andere konijn oppaktje merkte ik dat hij heel mager was geworden 950 gr voor een volwassen konijn. Ik meteen vriendin opgebelt of die nog een konijn hadden en ja hoor.

Ze moest het nog even met der moeder overleggen en vanochtend (voor 9.00 uur Slapen ) belde ze om te vragen wat voor een kleur (grijs bruin of zwart) na overleg voor buin maar als grijs liever was dan grijs. En toen kwam ze met konijn achterop de fiets in een hamsterkooi Haha!.

Toen de beide konijnen op de bank gezet en besprong dorus (het oude konijn) stippeltje (het nieuwe konijn). Wij meteen naar de dierenwinkel zijn het wel allebei vrouwtjes. Maar dat waren ze. Dus ze konden bij elkaar nu zitten ze samen in het kippenhok en ze heeft het prima naar der zin met kippen opjagen (die zaterdag weggaan)

Beschrijving van het konijn:
Bruin grijs achtig
Een wit streepje in de nek
Een wit stipje op zijn hoofd
En hij heet stippeltje was eerst stip maar dat riep niet makkelijk.

Bohjal

Re: nieuw konijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:09

Leuk dat het gelijk goed klikt tussen beide konijntjes. Dat de ene de andere bespringt is om de rangorde te bepalen. Je oude konijn die bovenop de nieuwe sprong, heeft dus duidelijk gemaakt dat zij de baas is. Maar zou je niet even met die oude naar de dierenarts gaan als die zo mager is geworden?

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:53

Idd, dat op elkaar springen gebeurt altijd. Gewoon even met rust laten, dat is idd om de rangorde te bepalen. Leuk dat je er weer een konijntje bij hebt. Eet de andere nu wel weer goed?

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 16:11

de ander eet weer helemaal goed zit weer buiten en is weer helemaal vrolijk.
Het andere konijn heeft het paradijs gevonden en laat zich nauwelijks nog pakken hij heeft door als ik buiten ben en hij binnen is ik hem niet kan pakken. dus is een groot feest.