Hij is nu 7weken en heet Domingo omdat dat spaans voor zondag is.
Genoeg gepraat. Hier komen de foto's!
Gister:

1

2
Vandaag:

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16, Met onze andere poes

17, Poging om mij te slaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Kila schreef:Leuk beessie! Jammer dat ie al zo jong bij zijn moeder weg is! Eigelijk moeten ze er nog veel langer bij blijven (liefst 12 weken, voor erkend ras zelfs 13 weken)
Diana_14 schreef:Leuke kat
Heel grappig..
Wendy_Kila schreef:Sorry, maar ik vind puur om hem die dag te kunnen geven niet een groot genoeg feit om hem met 7 weken bij zijn moeder weg te halen!! Het min. is 10 weken!!
Maar hij blijft schattig, maar je argumentatie vind ik zwak...
_Nikki_ schreef:
We mogen ons kleine rode katertje volgende week ophalen
sjemie schreef:Wat een schatje
Echt een poepig poesikatje.
iwayalover schreef:Wat kijkt hij al wijs zegEcht een mooie kitten Irma
J4e moeder zal wel trots zijn op haar moederdag kadootje! (en jij natuurlijk ook)
Dat de hond met een boogje om hem heen loopt snap ik wel... Duncan probeert gewoon de klappen te ontlopen
Wendy_Kila schreef:Sorry, maar ik vind puur om hem die dag te kunnen geven niet een groot genoeg feit om hem met 7 weken bij zijn moeder weg te halen!! Het min. is 10 weken!!
shirley23 schreef:Wendy_Kila schreef:Sorry, maar ik vind puur om hem die dag te kunnen geven niet een groot genoeg feit om hem met 7 weken bij zijn moeder weg te halen!! Het min. is 10 weken!!
Soms worden de kittens al met 6 weken weg gehaald bij hun moeder.
Dus dat is het probleem niet. En later is altijd beter. Maar het gebeurt.
De kat van me vader was ook 8 weken toen ik hem op ging halen. En dat is nu een reus van een kater geworden.