ik moet even me verhaal kwijt.
was om half 11 al wakker kon niet meer slapen, en toen deed ik lekker de schuifpui open, want me ouders zijn dit weekend naar de camping dus dat is lekker rustig beneden komen

nou compu aan, koffie gezet en ik zit lekker achter de compu. zie ik dat Tommy op het hondenkleedje is gaan liggen want die is altijd snachts buiten. dus ik dacht nog nou die is ok weer veilig thuis.
op een gegeven moment dacht ik wat hoor ik toch? echt zo''n gorgelend geluidje, dus ik kijk eigenlijk naar Tommy ik kijk nog eens goed, nou allemaal bloed op het kleedje en ze hele bek hield hij open er zat allemaal bloed en hij had moeite met ademhalen.
me hart stond echt stil! ik als een gek naar boven gestierd, broek aan truitje aan de borstel door me haren geragd, en me moeder gebeld ik was zo in paniek dat ik niet meer wist wat ik moest doen, dus me moeder zegt heel droog: ja dan moet je naar de dierenkliniek he, dan moet je even kijken welke er open is. dus ik gebeld kon gelukkig meteen komen, maar dan moest ik wel de vervoersbox hebben en die lag ergens in de schuur dus nadat ik de hele schuuur verbouwd had moest ik hem nog in elkaar klikken wat natuurlijk niet lukte

toen moest ik Tommy er nog in krijgen, dus ik heel voorzichtig erin gedaan maar hij had echt pijn was echt zielig, toen naar me auto gelopen gelukkig wist ik in de paniek nog hoe ik ongeveer er naar toe moest, de hele weg op de linkerbaan gereden en ver boven de maximale snelheid, en lopen schelden op me voorgangers en de stoplichten

dus toen ik er eindelijk was had de DA gekeken zo ver het kon, maar hij durfde niet echt beter tekijken omdat Tommy zo''n pijn had en zich verzette en daardoor weer ademshaling moeilijkheden kreeg. dus nou heeft hij een injectie tegen de zwelling en antibiotica gehad en een flinke spuit met vocht gekregen en maandag moeten er foto''s gemaakt worden, de DA durfden hem ook niet te verdoven bang dat hij erin zou blijven hangen.
toen nog 2 blikjes vloeibaar voedsel meegekregen en als het slechter gaat moet ik meteen bellen.
hij ligt nou weer op het hondenkleedje teslapen al sind we weer terug zijn van de DA.
ik durf helemaal niet weg tegaan ben als de dood dat hij dood gaat.
maar hij maakt nu een redelijk rustige indruk dus hoop dat het goed komt vind het zo zielig, en voorlopig heb ik wel weer genoeg gejankt (emmers vol) zo moest ik even kwijt