Bij ons in de buurt is het lamapad (we hebben het zo genoemd omdat er vlakbij een lama boerderij is...), laatst kwam ik daar weer langs. Maar ik zag geen lama's. Wel 2 grote kamelen in de wei. Daar moest k dus wel even een fotootje van maken
Heey ik heb er nog nooit kamelen zien staan! Je had het telkens over het lamapad. Dus ik typ op de ANWB site 'lamapad' in. Niet gevonden, maar ben er uiteindelijk toch wel achter gekomen waar die lamaboederij is. Lijkt mij inderdaad ook cool, kameelrijden.
Wij hebben waar mijn paard staat ook een kameel Voorheen heeft mijn paard er weleens bij in de wei gestaan en sindsdien is hij er doodsbang voor Verder lopen er ook een stuk of 15 lama's Kamelen kunnen overigens ook spugen hoor!
wij hebben ook een kameel en 2 lama's (die overigens niet spugen maar gewoon netjes opgevoed zijn )
Hier staat er 1 die is iets te veel met mensen in aanraking geweest. Vroeger als klein lamatje was het een schatje. Nu is het een erg grote lama en ze gaat echt strak bovenop je staan. en als mevrouw het ergens niet meeeens is heb je een kwakje te pakken. Ben niet zo van haar gechameerd