een gestoorde kat met adhd (ofzo) en ats

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

een gestoorde kat met adhd (ofzo) en ats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 10:14

Wat ik als titel heb, weet niet of het waar is hoor Schijnheilig maar het lijkt er wel op

wij hebben al een tijdje een kat...we wisten al een hele tijd dat ze gek gestoord was, wat doet ze oa:

tijdens het eten
Ze gaat eerst zitten bleren, niemand schenkt aandacht en mevrouw springt op de schoorsteen en gaat vervolgens met het heen en weer wiebelende pinnetje (ff vergeten hoe dat heet Bloos Tong uitsteken ) van de ouderwetse klok zitten spelen, wat ze helemaal niet mag. Hier word ze van de schoorsteen afgehaald, vervolgt het 5 keer, en als dat niet helpt springt ze op de tafel wat ook niet mag Tong uitsteken Dit helpt niet..stormt de trap af...een bonkt met olifanten passen rennend door de gang..wat gepaard gaat met hevig gemiauw en gekrats aan de vloer daar

gewoon
Normaal gaat ze vaak in mijn kamer rotzooi schoopen en op mijn cdspeler zitten met dr dikke reet...Ze lust ook heel graag plastic enz. En het is dus een vage kat...

Ook vangt ze denkbeeldige vliegen, en gaat keihard miauwen als ze geen aandacht krijg omdat ik de enige ben in huis en bijv. sta te douchen..

Dus, heeft iemand nog zo'n kat? ben ik niet de enige Tong uitsteken Bloos haha Haha!

Annemarie89

Berichten: 2353
Geregistreerd: 14-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: een gestoorde kat met adhd (ofzo) en ats

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:42

Ehm.. Nou ik dacht dat onze kater raar was!
Hahaha!