Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Onze hond houd niet van andere honden, en zo vind ie het wel leuk met alle aandacht dus
denk ook niet dat hij er zelf wat aan mist.
de een is een reu, de ander een teef.. en die is nu voor 't eerst loops, dus reu is gek
mja
hierna gaat ze onder het mes 
Citaat:Voor jezelf is 1 hond denk ik genoeg, onbewust heb je denk ik toch altijd een favoriet wanneer je twee honden hebt en dan krijgt de een meer aandacht dan de ander
runningkawa schreef:Citaat:Voor jezelf is 1 hond denk ik genoeg, onbewust heb je denk ik toch altijd een favoriet wanneer je twee honden hebt en dan krijgt de een meer aandacht dan de ander
nee hoor, dat valt wel mee
En hoe doen ouders met een paar kinderen dat dan?

en mekaar troosten ofzo, doen die van ons ook als de een wat ziekjes is komt de ander er ook echt bij liggen heel lief
lieve hondjes.. nja, ik heb 1 zus en 2 broers, maar iedereen zegt dat ik het "lievelingetje" ben, maar dat vind ik dus niet
ik mag hélemaal níéts van mijn ouders en m'n broers en zus mogen álles
Maaike schreef:Ik heb 1 hond, zou er ook geen twee kunnen hebben. Twee is voor de hond natuurlijk leuker, hebben ze altijd een vriendje om mee te spelen. Voor jezelf is 1 hond denk ik genoeg, onbewust heb je denk ik toch altijd een favoriet wanneer je twee honden hebt en dan krijgt de een meer aandacht dan de ander.
Ik ben erg blij met mn ene honddenk ook niet dat hij er zelf wat aan mist.

runningkawa schreef:
En hoe doen ouders met een paar kinderen dat dan?