Slayer

Destroyer!

Dessies mooie patroon

en Venom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(en ze vreten me de oren van het hoofd
)
. Het is trouwens een mooi gezicht als ze gaan jagen!
), alleen dit zijn echt nachtdiertjes he, zie je ze overdag wel of weinig?? ik heb een dipsorausus (woestijnleguaantje) gehad, die sliep de hele dag
de lamp staat aan van 8 tot 8, en overdag moet ik toch werken dus ik kan ze 's avonds heel mooi zien!
alles op zijn gemakje, en je kon m ook gewoon oppakken. Alleen in je hand moest je m echt goed vasthouden want dan nam die anders ineens een sprong haha.
) dus hem m 'gered'
. Voor een vermogen aan lampen etc gekocht, groot terrarium, en hij knapte zienderogen op. At goed, (vetgemest met sprinkhanen, wasmotlarven e.d.
) en werd in no time van scharminkel, een hele stevige man! Toen hebben we een vrouwtje erbij gehaald, maar die is nooit tam geworden, was wel heel mooi. Maar helaas snel overleden....

)

->
(je kon zelf adopteren, dan was alles jou verantwoording ze bleven alleen in t reptielenhuis) die was heel tam, en diende als 'fotoslang' of voelslang (om mensen er bekend mee te laten worden etc). En er kwamen met de tijd steeds meer beestjes thuis bij.
, en ze hebben 2 legunanen. (iguana)
) 

dit is hun baby-kleur, en de donkere "banden" veranderen met elke verandering langzaamaan in stippels. 
vind slangen ook prachtig maar zou ze zelf niet willen hebben.
Immanitas schreef:lieve constrictors ookvind slangen ook prachtig maar zou ze zelf niet willen hebben.
welk beest is dat op die andere foto trouwens? t ziet eruit als een anolis
(ze aten geen diepvries
mn gekko's en spinnen krijgen op den duur ook wel pinkie muizen 
omdat je het erboven over leguanen had vroeg ik het, vond het al zo raar
echt supermooi, maar die spin is eng
ik begin al te gillen bij zo'n klein spinnetje
maar verder, gave beesten!!

Immanitas schreef:sjah slangen moeten ook eten zo denk ik altijd maarmn gekko's en spinnen krijgen op den duur ook wel pinkie muizen
) had ze vanaf het begin af aan gewend gemaakt aan half levend voer. Houd in: men kope een muis/gerbil/hamster of (later) rat, levend en wel bij de dierenwinkel of reptielenzaak. deze neemt men mee, stopt thuis in kooitje, kijkt er ff naar, beseft zich dat het eigenlijk een lief pluizig huisdiertje is, om vervolgens het beest bij de staart te nemen, en knock-out te slaan tegen de muur. Als het beest niet meer sparteld en een bloedneus etc. heeft, laat men het boven de slangenkooi bungelen. Zie daar, de slang eet.
)

mijne groeien volgens mij ook al behoorlijk en krijgen een lekkere dikke staart 

lijkt net of ie mijn witte eyeliner opheeft haha