Ik heb zo snel mogelijk de man naar mijn zusje gebracht, en die is bij de mannen opgenomen. Toch weer een nestje, te laat geweest met de man weghalen... Nu lijkt het zelfs of één van de 'oude' dames ook een mannetje blijkt, hij zit voortdurend op één vroutje (die ook alle nestjes tot nu toe heeft gehad :S)
De laatste tijd is er constant geruzie en geharrewar in de kooi, achter elkaar aan rennen, en sommigen zien er slecht uit. die zijn overigens ook wat ouder, vacht is wat minder dan van de anderen, maar ze hebben ook kale plekken met veel korstjes.
De moeder heeft nu ineens (sinds gisteren) haar gezicht voor een groot gedeelte kaal en open, haar ogen zitten helemaal dicht. Ze is nog wel levendig, maar dit kan nooit goed voelen, het is heel sneu. Ik denk dat het geruzie komt omdat er gewoon te veel ratten in het aquarium zitten, maar ik weet niet meer wat ik er mee moet

Is er hier iemand die alsjeblieft een paar mannengerbils wil hebben? Ik vind het zo sneu, ze waren altijd lief en rustig met zijn allen, maar ze zijn behoorlijk van de kaart..