Wat kopen voor pup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

none

Wat kopen voor pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 09:14

De vriend van mijn zus heeft een pup gekocht. Maar nu gaan wij dus vandaag op kraam bezoek Clown
Nu moest ikv an mijn moeder iets leuks voor de pup kopen voor 5 euro. Kan je daar een speeltje voor krijgen?? 5 euro is dan tochb est weinig?
Iemand een leuk idee wat een pup leuk kan vinden voor 5 euro??

carlijn83

Re: Wat kopen voor pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:15

Ben toevallig vandaag zelf wezen shoppen voor onze pup die we zaterdag gaan ophalen.
Maar je kunt wel leuke speeltjes kopen, ze zijn er ook wel voor onder de 5 euro.
Of gewoon in een speelgoedwinkel, daar hebben ze ook vast wel grappige knuffeltjes voor zo'n prijsje!

Of zo'n stok met zo'n balletje er aan om te gooien.
1,95 euro bij de aktion!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 09:36

Ik zou niet in een gewone speelgoedwinkel wat kopen, kleine hondjes bijten alles kapot, en dan liever iets wat echt voor honden is..

Maar er zijn vast leuke speeltjes te koop voor onder de 5 euro hoor. Lachen

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:32

Mlies schreef:
Ik zou niet in een gewone speelgoedwinkel wat kopen, kleine hondjes bijten alles kapot, en dan liever iets wat echt voor honden is..

Mijn ervaring is juist dat de echte hondenspeeltjes juist sneller kapot gaan dan speeltjes die eigenlijk niet voor honden bedoeld zijn Haha!
Maar er zijn echt wel leuke speeltjes te koop voor 5 euro. Een klein flostouw is bijvoorbeeld erg leuk, was mijn hondje erg gek van als pup zijnde

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:51

of haal een zooi mergpijpjes (vleesafdeling, niet die koeken) in de supermarkt, het overschot kunnen ze invriezen en 1 bot laten koken. Is erg goed voor de tandjes!