sanne van india hier

wij hebben al een paar weekjes geplant 2 konijntjes te nemen,we hebben een groot dakterras en we wouden een ren maken voor 2 konijntjes.nou wij gingen maar eens kijken wat voor konijntjes er waren,onze huishoudster zei dat ze wel een plek wist waar ze konijntjes hadden.dus wij aan onze chaffeur praten en vragen of het wel een goede plaats was,hij zei dat het een goede plaats was met gezonde diertjes enz.
dus wij er heen,wij komen daar binnen OMG

overal viese kooien vol met poep...je had kippen gansen zwanen poesjes konijnen hamsters honden enz...allemaal opgefrot in viese poep kooitjes,zonder eten of drinken...dus ik vroeg waneer krijgen ze te eten ? die vent heel rustig : yes they get water in the evening ...AAAH ik kon wel ontploffen !! maarja...de konijnen op een of andere manier werden heeelleemaal voorgetrokken ...een ren,met sla en goed voer en water.en toen zag ik die andere arme diertjes,ik kon we huilen.
nou 1 hondje zag ik,een teckeltje helemaal mager in zijn eentje aan het janken.dus ik zeg ik koop hem voor 20 euro en meer niet.hun zeiden nee dus i liep weg..dus hun dr achteraan oke oke madam 1000 rupees.
ikke kopen naar een andere goede dieren winkel gegaan..puppy melk gekocht..dat beestje was volgens mij net 2 weken zooo mini was ie gewoon bij zijn moeder weggerukt.dus nu in huis helemaal verwent ben ik zijn moeder...

hij krijgt nu ooik brinta en dan vind ie heerlijk o en ook rijst.
brokjes spuugt ie meteen uit.
iig als iemand tips heeft hoor ik ze graag,want hij is nog erg slapjes enzo...
ik kan helaas nog geen fotos maken want me vader is in nederland met het foto toestel.
groetjes sanne