Postbode!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misterygirl

Postbode!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 23:16

Heeft jullie hond ook zo'n hekel aan de postbode.
Mijn hond heeft dankzij de postbode ook een hekel aan brommers en fietsel Haha!

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:35

Hmm.. ik heb geen hond maar bezorg wel folders..
Ik kom af en toe een hond tegen die niet van bezorgers houd.. :'(
Kan je vertellen, dat is niet echt leuk.. Knipoog

Misterygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 18:16

ik heb zo'n klein maltezerke, die kan er echt ni tegen, we moete achtereen denk oorstoppekes kope als ne bezorger langs komt het ergste van al is dat die bezorgers vlak voor ons deur geparkeerd staan met hun wagen, dus die komen meerdere keren per week voorbij gereden.

Ze doen het ervoor Haha!

loetjuh

Re: Postbode!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:08

Misterygirl schreef:
Heeft jullie hond ook zo'n hekel aan de postbode.
Mijn hond heeft dankzij de postbode ook een hekel aan brommers en fietsel Haha!

ja zon hond heb ik dat komt omdat ze voor haar tijd bij ons niet zo leuek dingen heeft meegemaakt ze scheurt de krant +krantenjonegsn in stukken oplossing: buitenbrievenbus conclusie: lieve krantenjongen + hele krant hihihih

groetjes anouk

ps. fietser en hardlopers ook mar ook auto's da deed ze vroeger maar met goede traing:
los lopende hond gaat nergens achteraan behalve achter mij hihihi

Misterygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 20:30

het nadeel bij ons is dat de brievenbus in de hal is, maar niet alleen de krantenjongen, maar alles met fiets en brommer. Haha! Soms denk ik dat onze hond door de raam ga springen. we hebben geprobeerd onze hond dat af te leren, maar tevergeefs niets dat lukte :p

loetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:35

Misterygirl schreef:
het nadeel bij ons is dat de brievenbus in de hal is, maar niet alleen de krantenjongen, maar alles met fiets en brommer. Haha! Soms denk ik dat onze hond door de raam ga springen. we hebben geprobeerd onze hond dat af te leren, maar tevergeefs niets dat lukte :p

oowkal geprobeert met de clickertraining van martingaus trainingcentrums wij hebbn HELE goede ervaring Knipoog Haha!

Misterygirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 21:09

oowkal geprobeert met de clickertraining van martingaus trainingcentrums wij hebbn HELE goede ervaring Knipoog Haha![/quote]

Daar luistert mijne hond ni hene, het enigste waar die hene luisterd is naar zeneige... tis een eigenzinnige hond Haha! bwa, het beestje word al 6 jaar kga het maar zo laten Haha! soms echt om horendoel van te worden.

Annechien

Re: Postbode!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 09:34

die hond van ons heeft aan iedereen een hekel die op de bel drukt, meer niet. Enne de brievenbus zit in een centrale hal, dus die hoort ze niet hahaha

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:44

Ik had wel een kat die de postbode aanviel, regelmatig ging de deurbel, of de postbode een pleister mocht. Of we vonden brieven met bloed eraan Nagelbijten / Gniffelen .
We hebben zelf offiele klachtbrieven gehad of we de kat weg wilden houden bij de brievenbus omdat we anders geen post meer zouden krijgen Clown .
Onze wijk heeft toen ook erg veel postbodes gezien, veel durfden niet meer vanwege mijn kat (en de gevaarlijke honden van een paar huizen verderop).
Ze is alleen vorrig jaar overleden Verdrietig (maar dat zullen de postbodes niet erg vinden)

Misterygirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 15:39

IcePrincess schreef:
Ik had wel een kat die de postbode aanviel, regelmatig ging de deurbel, of de postbode een pleister mocht. Of we vonden brieven met bloed eraan Nagelbijten / Gniffelen .
We hebben zelf offiele klachtbrieven gehad of we de kat weg wilden houden bij de brievenbus omdat we anders geen post meer zouden krijgen Clown .
Onze wijk heeft toen ook erg veel postbodes gezien, veel durfden niet meer vanwege mijn kat (en de gevaarlijke honden van een paar huizen verderop).
Ze is alleen vorrig jaar overleden Verdrietig (maar dat zullen de postbodes niet erg vinden)

Haha gieren.
zo'n kat hebben wij niet Haha!
Goede waakkat zal ik zeggen Cool