Nieuwe foto's van onze kittens

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Nieuwe foto's van onze kittens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 15:27

Nu 10 dagen oud en alle oogjes zijn al open! En eentje begint al behoorlijk rond te lopen/kruipen. Heb ze gister gewogen en ze doen het keurig volgens het boekje, alleen de ogen gingen bij sommige al erg snel open (bij eentje op dag 5 al Cool )

Nou hier dan de foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het poesje met het witte snoetje (zonder puntje omhoog Tong uitsteken ) vond ik vanaf het begin het leukste, en ze is ook het grootste nu en beweegt het meeste. Als de rest ligt te slapen gaat zij proberen te wandelen door de doos (heel grappig gezicht)

Deze katjes zoeken bijna allemaal nog een goed tehuis! Tot nu toe hebben we 2 mensen die willen komen kijken en we hebben 5 katjes. Waarschijnlijk zijn het 4 poesjes en 1 katertje. Ze zijn echt zo lief en ik vind het best jammer dat ze allemaal weg moeten, maar ja we hebben al 2 katten Knipoog

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Re: Nieuwe foto's van onze kittens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:48

Zijn ze met die kleur geboren? Bij mij werden ze alle vier wit geboren...

Schattig he? Wacht maar een paar weekjes, tot ze de doos uit kunnen. Dan piep je wel anders wat het "ik wil ze niet wegdoen" betreft Knipoog . Vijf van die dingen, die alles aanvallen wat los en vast zit... Haha!

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Re: Nieuwe foto's van onze kittens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 22:38

Ja volgens het boekje moeten ze pas echt gaan rondlopen met 2 a 3 weken, maar het poesje op de laatste foto die hing tijdens het eten al half uit het nest (op eigen kracht) Alleen mamapoes vond dat niet zo leuk, ze mogen er niet uit van haar! Dat houdt ze natuurlijk nooit vol als ze dalijk alle 5 eruit willen Clown

Gelukkig raken we ze wel alle 5 kwijt denk ik, had vanmiddag op marktplaats een oproepje gezet en ik ben echt platgemaild. Krijg het dus denk ik erg druk de komende tijd met kraamvisite Knipoog

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: Nieuwe foto's van onze kittens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:06

Aggossie, allemaal zwartwitjes! Lovers
Als je over een jaar of 2 weer zo'n nestje hebt, PB je dan even? Ja Het is niet verstandig om nu al een of twee katjes erbij te nemen, onze oude (zwartwitte Haha!) zwerfpoes is al schuw genoeg.... Ach gut

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Re: Nieuwe foto's van onze kittens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 23:03

Nou er komt geen nestje meer, dit was al een 'ongelukje' en de poes wordt over een paar weken gesteriliseerd Ach gut Maar ik denk dat de asiels nog wel vol zitten over 2 jaar...