hamster en voer

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

hamster en voer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 22:28

Heyhey

Ik weet niet maar mijn hamster als ik die voer geef dan haalt ie altijd alles uit het bakje behalve de uhmm bruine korrels zeg maar. Net paardenbrokken alleen veel dunner Tong uitsteken Doet jullie hamster dat ook??
Vinden ze dat niet lekker ofzo?

Groetjes!

lonnie

Berichten: 7857
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Re: hamster en voer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:34

jep dat doen Ria en Jaap Haha! ook, alhoewel, ze hamsteren wel alles maar eten die dingen nooit op.

Ook mijn cavia en konijnen hebben gemengd voer, de cavia eet die brokjes ook nooit op, evenals een konijn. Het andere konijn eet juist alleen maar die brokjes en laat de rest gewoon liggen...

en dan het grootste rampenfonds: mn derde konijn, die eet helemaal niks van wat de rest eet (zoals gemengd voer, worels, appels, droog brood), dus die is nu maar aan de zoveelste variatie begionnen: dwergkonijnenvoer en dat eet ie wel....echt een verwend nest is dat, maar je kan ze moeilijk dood laten gaan van de honger Haha!

Anoniem

Re: hamster en voer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:16

Die fabriekskorrels laten vrijwel alle hamster liggen. Ik echt goed voer zitten dus ook vrijwel geen korrels (ze zijn ook helemaal niet zo goed voor ze..). Lachen

SummerRemedy

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04

Re: hamster en voer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 09:37

Ik heb al een heleboel knaagdieren gehad en geen enkele at het Tong uitsteken

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: hamster en voer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 15:23

Nou em, in de Tom&co (kwee ni of je het kent) kan je allemaal lekkere dingen uitzoeken vo je hmster met brokjes en muesli enzo echt goed daar!!!

Anoniem

Re: hamster en voer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:00

Eowyn3003 schreef:
Nou em, in de Tom&co (kwee ni of je het kent) kan je allemaal lekkere dingen uitzoeken vo je hmster met brokjes en muesli enzo echt goed daar!!!

Bedoel je voer dat je kunt scheppen? Dan kun je juist beter niet nemen..

Kies gewoon voor een goede kwaliteit voer, bijvoorbeeld Harry Hamster of Witte Molen.