Gratis afhalen!: Papa en Zoon konijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gratis afhalen!: Papa en Zoon konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 12:45

Vader en zoon konijn zoeken een nieuw huisje! De vader is 1,5 jaar oud en is een dwerg hollandertje. Het zoontje is 7 weken oud en heeft een wit neusje en een witte vlek in zijn nek. Ze kunnen het erg goed vinden samen en het zou leuk zijn als ze samen kunnen blijven. Eventueel kunnen ze ook apart weg. Allebij zijn ze erg lief en tam.

Gratis voor een goed huis!

Afbeelding

Anoniem

Re: Gratis afhalen!: Papa en Zoon konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 12:50

Eventueel wil ik ook ruilen tegen een leuke Hangoor voedster!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:45

Niemand die een lief konijntje wil? Ze mogen ook apart weg hoor Knipoog

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:11

Ik wil er wel een...

Één probleempje...

Ik mag er geen Verdrietig

Erg jammer... Misschien kan ik mijn ouders nog overtuigen? Nagelbijten / Gniffelen
En volgens mij woon ik ook wat te ver weg... Jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 10:31

Het jonge konijntje is geplaatst, nu de papa nog ... Wie heeft er een plekje voor hem?!

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:23

1 vraagje...waarom doe je ze weg als je toch weer een konijn wil ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:42

l0veevi schreef:
1 vraagje...waarom doe je ze weg als je toch weer een konijn wil ??

omdat ik nu een man en een vrouwtje heb (perongeluk dacht 2 mannen te hebben), deze moeten nu naast elkaar zitten en ik heb liever 2 konijntjes die bij elkaar zitten. Daarbij wil ik graag raskonijntjes fokken en wil er dus een hangoor voedster bij. En nee ik laat t mannetje niet castreren, dan kan in nog geen raskonijntjes gaan fokken, het hok is niet groot genoeg voor 3 konijnen.

Sweety14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:02

Je wil gaan fokken maar vrouwtje en mannejte mogen niet bijelkaar??
Of zijn het 2 vershcillende rassen??

Ik zie het al!! Het is vader en zoon Bloos

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:37

Waarom wil je fokken? Weet je zeker dat je de kkleintjes kwijt kan? Ik zal hier maar heel goed over nadenken want er zijn al zoveel konijnen, gedumpt in het bos, over hekken van kinderboerderijen en asiels & pvangcentra zitten stampend vol.. Ik zeg niet dat jij dit doet maar denk aub goed na, er zijn er al zoveel!

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 06:12

iedereen wil tegenwoordig konijnen fokken,maar konijnen kun je ook moeilijk kwijt!!
ze denken og wat leuk een nestje nemen enzo,maar dan kunnen ze ze niet kwijt en dan dumpen ze ze ergens...
of ze geven ze aan een gezin,zijn er verlieft op omdat ie zo klein is...maar dan wordt ie groter en dan dumpen ze hem ook..* zucht *

ik zeg trouwens niet dat jij dat ook doet hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:14

Daarom moet het mannetje ook weg, omdat ik niet nog een nesje rasloze konijntjes wil. en daaron wil ik er een raszuivere voedster bij zodat ik raskonijntjes kan fokken (waar wel genoeg intresse voor is)

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:07

waar woon je? in belgie?

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 23:32

he debo, wat leuk joh, lees het eigenlijk nu pas, ik heb vroeger nog kleurdwergen gefokt (black en tan en oranje) en mijn man duitse hangoren, nog kampioenstitel mee gewonnen...
het is een geweldige hobbie, wij hadden er in het totaal 30...wegens verhuizing gestopt met de hobbie...
ga je ook tentoonstelling doen?
als je een echte GOEDE voedster wil vinden moet je kijken op tentoonstellingen...mocht je tips of raad willen mag je me altijd PBen, een U voedster wil daarom niet zeggen dat het een goede is voor jouw ram..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:57

Eowyn3003 schreef:
waar woon je? in belgie?

nee in zeeland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:58

isabelle schreef:
he debo, wat leuk joh, lees het eigenlijk nu pas, ik heb vroeger nog kleurdwergen gefokt (black en tan en oranje) en mijn man duitse hangoren, nog kampioenstitel mee gewonnen...
het is een geweldige hobbie, wij hadden er in het totaal 30...wegens verhuizing gestopt met de hobbie...
ga je ook tentoonstelling doen?
als je een echte GOEDE voedster wil vinden moet je kijken op tentoonstellingen...mocht je tips of raad willen mag je me altijd PBen, een U voedster wil daarom niet zeggen dat het een goede is voor jouw ram..

Ik wil dat wel gaan doen, lijkt me erg leuk. Maar eerst nog een huisje vinden voor papa..

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:12

Het is dat ik geen plek heb, anders zou ik hem zo komen halen. Mijn volgende konijnen worden zeker weer 'dump'konijnen.
Je weet overigens wel dat voedsters bij elkaar zelden goed gaat, en als je een beetje kans wil hebben, ze moet steriliseren? En je weet ook van al die honderden konijnen in asiels en opvangs?