Mn poes heeft een nestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brendageene

Mn poes heeft een nestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 23:31

Vanavond tussen half 7 en half 9 heeft onze aanloop poes 4 kittens op de wereld gezet Lachen Ze lijken allemaal veel op mama, 3 zwart met een beetje wit en 1 hele donkere. Ben bijna bij de hele bevalling geweest, toen ik thuis kwam was de eerste er net uit. Mijn moeder en mn zus zijn er wel vanaf t begin bijgeweest.

Zo te zien zijn ze allemaal gezond en ze piepen al hard Tong uitsteken Ik ga zo slapen maar zal morgen kijken of ik wat foto's kan plaatsen van t jonge grut Ach gut Als er nog mensen zijn die interesse hebben in een kitten, over 7 tot 8 weken mogen ze weg.

Diana_14

Re: Mn poes heeft een nestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 02:42

Ik vind het altijd zo lief!

Wij verwachten ook 2 nestjes.

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 14:32

Ik kom net thuis van mn werk, zijn er opeens 5 kittens, ze heeft er dus vannacht of vanmorgen nog eentje gekregen!

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:48

FOTOS!!! Haha!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:23

ik wil wel graag een poesje hebben,
mijn neefje mag er eindelijk een van zijn moeder !
wat vraag je ervoor en we willen wel graag een meisje ! Haha!

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 23:14

De katjes zijn gratis af te halen. Ik weet nog niet hoeveel meisjes en jongetjes het zijn, maar ze zullen wel heel tam worden want mamapoes laat je er heel makkelijk bij. Het zijn 4 zwart witte (misschien 2 grijs/zwart gestreept) en 1 hele zwarte (of ook grijs/zwart gestreept)

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 08:34

ik wil dan graag een zo zwart mogelijk meisje (als die erbij zit nog even afwachten ! Knipoog ) !
ik hoor wel van je op welke datum ze weg mogen !

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:02

Nou hier dan de eerste foto's. Ze zijn nog niet echt duidelijk, want mamapoes vind het niet zo leuk als je ze uit het nest haalt. We zijn er ook nog niet helemaal uit wat nou katertjes en wat nou poesjes zijn Verward Moet nog eens goed gaan kijken ernaar Tong uitsteken

Nou hier dan de foto's

Het zwarte katje, kan ook nog grijs/zwart gestreept zijn, is wat valer dan de echt zwarten in het nest
Afbeelding

4 op een rij, de 5e ligt er ergens nog onder geloof ik Tong uitsteken De zwarte is de 2e van links Clown Je ziet ergens een wit pootje uitsteken, dat is nr 5 Haha! Nr 2 en 3 van links zijn dus een beetje gestreep en wat valer dan de andere 3, die zijn echt pikzwart.
Afbeelding

En nog het bekkie van mijn persoonlijke favoriet, helaas worden 3 katten in huis echt teveel dus ook deze zoekt een baasje net als zijn broertjes en zusjes
Afbeelding

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:27

wat een schatjes,vooral die laatste net onze oude poes van vroeger, ze heette "beertje" Kwijl
ik denk dat je nog even moet afwachten, dat probleem hadden wij vroeger ook altijd,wie een poes of kater was,wordt vanzelf duidelijk ! Cool