Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eljubo schreef:Je kunt beter geen caviavoer geven. Daar zit nl. vitamine c in. Een konijn plast dit teveel uit, maar dit kan op een begevemoment een probleem voor de nieren vormen. Beter kun je konijnenkorrel geven (Bijv. Hope farms) en de cavia elke dag een vitamine c tabletje van Roter 50 mg. geven.
Succes!
baroen schreef:eljubo schreef:Je kunt beter geen caviavoer geven. Daar zit nl. vitamine c in. Een konijn plast dit teveel uit, maar dit kan op een begevemoment een probleem voor de nieren vormen. Beter kun je konijnenkorrel geven (Bijv. Hope farms) en de cavia elke dag een vitamine c tabletje van Roter 50 mg. geven.
Succes!
het beste wat je kunt doen is die twee dieren niet samen voeren, dus misschien ook niet samen in een hok hebben... tuurlijk is vitamine c in een pilletje wel oke, maar een cavia heet ook verse groente en fruit nodig, en dat is voor een konijn weer slecht.... gewoon niet bij elkaar houden... (in 1 hok dus)
baroen schreef:eljubo schreef:Je kunt beter geen caviavoer geven. Daar zit nl. vitamine c in. Een konijn plast dit teveel uit, maar dit kan op een begevemoment een probleem voor de nieren vormen. Beter kun je konijnenkorrel geven (Bijv. Hope farms) en de cavia elke dag een vitamine c tabletje van Roter 50 mg. geven.
Succes!
het beste wat je kunt doen is die twee dieren niet samen voeren, dus misschien ook niet samen in een hok hebben... tuurlijk is vitamine c in een pilletje wel oke, maar een cavia heet ook verse groente en fruit nodig, en dat is voor een konijn weer slecht.... gewoon niet bij elkaar houden... (in 1 hok dus)
miekelover schreef:jonge konijntjes mogen nog geen vers fruit enz is mij verteld. Er staat nu een bakje konijnenvoer en een bakje caviavoer in. Ik geef mij caaf apart groente en fruit. Als het konijn groter wordt die ik hem naar een buitenhok
eljubo schreef:en de cavia elke dag een vitamine c tabletje van Roter 50 mg. geven.
Succes!