kat met blaasverlaming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

kat met blaasverlaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 11:05

Gisteren vond ik Gizmo bij de paarden, in t hooi hok toen zag hij er al niet echt gezond uit. Ik heb hem toen binnen neer gelegd en later merkte ik dus gewoon dat hij z'n plas liet lopen. We dachten eerst aan een blaasontsteking. Hij is al bij de dierenarts geweest en heeft dus een blaasverlaming. In het puntje van z'n staart heeft hij geen gevoel meer. Hij heeft 50%kans dat t over gaat en anders moeten we hem in laten slapen.

Ik ken hem al als klein katje. Het is een siamees X Maine-coon en is de enige kitten uit dat nestje die het overleefd heeft, de rest was niet eens volgroeit of te klein dat we een flesje moesten geven maar helaas hebben die andere twee het niet overleefd. Met Gizmo heb ik echt een hele goeie band het lijkt ook een hele slimme kat, hij is altijd bij me en luisterd naar zijn naam als ik hem roep. Met wandelen loopt hij altijd met me mee hoe ver het ook is hij volgt me altijd. Als ik naar de pony's ga loopt hij ook altijd mee t is voor mij echt een hele speciale kat en ik zou ook niet zonder hem kunnen. T klinkt misschien raar maar hij is gewoon mijn aller beste vriend Haha! Hij lust ook nog veel dingen die de andere katten niet eten. Hij is gek op chocola, ik heb hem een keer een heel klein stukje gegeven omdat hij probeerde t uit me handen te slaan. Nu krijgt hij het niet meer want het is natuurlijk niet gezond voor een kat.

Heeft iemand een kat die dit ook gehad heeft?en hoe is het afgelopen?en wat is er aan gedaan?

Hier nog foto's van me lieve Gisje.

Afbeelding
Hier zit hij in de boekenkast van Frank(vriend van me moeder) haha vond Frank natuurlijk niet zo leuk. Volgens mij vind hij de boeken maar een beetje saai.

Afbeelding
ff op de foto Cheese!

Afbeelding
als je goed kijkt zie je dat hij net een restje lasagna op heeft.

Afbeelding
Hij zag Elani, dat is een van de andere katten waar hij een beetje bang voor is, vecht ie ook wel eens mee Verward

Afbeelding
Gizmo in de hondenmand

Afbeelding
Gizmo en zijn papa Lachen

Afbeelding
Gizmo in t bos toen we aan t wandellen waren.

Afbeelding
de hond kwam ff langs rennen Haha!

Afbeelding
slaapkoppie Cool

Nou ik hoop echt dat ie beter word, zou niet zonder die lieverd kunnen.

Siggislief

Re: kat met blaasverlaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 15:02

jammer zeg dat ie een verlamde blaas heeft.!!!
en die foto's zijn wel mooi *LOL*
Maar het lijkt of ie hoog op zijn pootjes staat ??

-x- SigG -x-

elmiran

Re: kat met blaasverlaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 15:07

sigislief schreef:
jammer zeg dat ie een verlamde blaas heeft.!!!
en die foto's zijn wel mooi *LOL*
Maar het lijkt of ie hoog op zijn pootjes staat ??

-x- SigG -x-

ja nu je t zegt...maar hij heeft ook een hele grote moeder Knipoog maine-coon dus daar zou hij dat wel van hebben.