Een kat die van zonnebanken houd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Een kat die van zonnebanken houd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 21:04

Ik ging net onder de zonnebank liggen. De kat lag al op bed ik dacht nou die gaat wel weg. Nee hoor madam bleef mooi op haar plekje liggen. Ik poemba opzij gezet zodat ik goed recht onder de zonnebank lag. Probeert ze nog tussen mij en het bed onder de zonnenbank te komen. Als anouk bruin kan worden kan ik dat ook. Poemba is namelijk een spierwitte kat. Jammer genoeg lag me fototoestel beneden.

Hebben jullie ook een kat die graag onder de warme zonnebank ligt

CaVaLaPhoto

Re: Een kat die van zonnebanken houd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:14

Ik HAD twee katten ... eentje was helemaal zwart, echt een heksenkat alleen dan een mannetje en ook nog eens een zwerfkat. Hij was heel braaf en na een tijdje was hij weg, spoorloos. Hij kwam ook niet meer terug en na 4 á 6 maanden hadden we een andere kat in huis genomen uit het asiel. Het was een grijsgestreept vrouwtje en ze heette Speedy. Na een jaar een gelukkig leven bij mij te hebben gehad is ze overleden aan een auto ongeluk. Heel erg pijnlijk.
We hadden dan geen zonnebank in huis, maar wanneer het zonnetje scheen lagen ze alletwee (wel appart van jaar want ze hebben elkaar waarschijnlijk nooit gekend) en het zonnetje. Dus een zonnebank zouden ze wel fijn gevonden hebben.