Hondenuitlaat Blunder!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweety14

Hondenuitlaat Blunder!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 22:57

Haha Ik en Bianca_banny
gingn vandag honden uitlaten, zo'n jachthond en een beethoven hond(weet ff niet wat voor ras dat nou was Bloos )
Best sterke honden dus.
We waren van "plan"om foto's te gaan maken, Bianca_banny ging in positie staan totdat Lasy(de jachthond) weg liep en omdat die hondjes een beejte onhandig waren raakte ze de riem los.. Cool
Lasy liep heel charmant(of hoe je het mag schrijven)weg en keek zo heel stiekem achterom... En Bianca_banny die liep erachteraan met die andere hond(want die had ze ook vast) en IK BLEEF GEWOON STAAN!!!
Ik lach helemaal dubbel van het lachen want het zag der zo lomp uit!!
En toen dacht bianca_banny nou krijg ik je te pakken dus die ging wat harder rennen en lasy die dacht he leuk spelletje en die ging ook harder rennen... WHAHAHAHAHAHAHA en toen maakte Bianca_banny een duik naar die riem en die greep die riem vast en toen had ze hem nog ook ook!!!! Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.. Want bianca_banny is een blunderaar(ofoziets) Laats ook ging ze belletje lellen. Zij valt in die vrouw der tuin en der vriendin in desloot Tong uitsteken
Vanochtend "dacht" ze 2euro te zien (was een blikje) zij stopt en zo'n groepje jongens knallen boven op haaR!!! Vond ik ff grappig Hahahaha

Sweety14

Re: Hondenuitlaat Blunder!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 23:05

Een foto van de doggies
Afbeelding

Links = Lasy (die ontsnapt was)
Rechts = Joerdi

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:13

uuhh Clown tja ik ben nou helaas niet zo handig Tong uitsteken

Sweety14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 23:18

Sweety14 schreef:
Haha Ik en Bianca_banny
gingn vandag honden uitlaten, zo'n jachthond en een beethoven hond(weet ff niet wat voor ras dat nou was Bloos )
Best sterke honden dus.
We waren van "plan"om foto's te gaan maken, Bianca_banny ging in positie staan totdat Lasy(de jachthond) weg liep en omdat die hondjes een beejte onhandig waren raakte ze de riem los.. Cool
Lasy liep heel charmant(of hoe je het mag schrijven)weg en keek zo heel stiekem achterom... En Bianca_banny die liep erachteraan met die andere hond(want die had ze ook vast) en IK BLEEF GEWOON STAAN!!!
Ik lach helemaal dubbel van het lachen want het zag der zo lomp uit!!
En toen dacht bianca_banny nou krijg ik je te pakken dus die ging wat harder rennen en lasy die dacht he leuk spelletje en die ging ook harder rennen... WHAHAHAHAHAHAHA en toen maakte Bianca_banny een duik naar die riem en die greep die riem vast en toen had ze hem nog ook ook!!!! Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.. Want bianca_banny is een blunderaar(ofoziets) Laats ook ging ze belletje lellen. Zij valt in die vrouw der tuin en der vriendin in desloot Tong uitsteken
Vanochtend "dacht" ze 2euro te zien (was een blikje) zij stopt en zo'n groepje jongens knallen boven op haaR!!! Vond ik ff grappig Hahahaha

Ik ben er nog 1 vergeten!!!
We gingen bij een dierenasiel iets vragen..
Maar we konden de ingang niet vinden(lalala) En er kwam 2 kinderen dus Bianca_banny vroeg "jongetje" wara is deingang..
En ik begon ineens keihard te lachen, en Bianca_bannywist niet wrm dus toen we weg gingen vroeg ze dat... En wat bleek nou waar ze jongetje tegen zei was DUIDELIJK een meisje!!!
Achteraf vonden we het wel zielig eigenlijk

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 00:16

hahahahhaah blunderen kun je het wel noemen ja!

Dat doet me denken aan de nieuwe jongen die niet in de meisjes kleedkamer mocht van ons later moesten we bij de directeur komen waarom pesten jullie dit meisje hahaha dus wij zo Bloos meisje ow uhm oke we dachten dat het een jongen was

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:26

even voor de duidelijk het volgens mij zijn het een ierse setter en een sint bernard honden

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:30

gaat niet over paarden!
Verplaatst naar beestenboel.

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:21

mooie flisende ogen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:25

Haha leuke blunder.
Mijn hond is me ook wel eens ontsnapt en dat beest is nog slim ook. Die pakte snel de riem in z'n bek en wou het op een lopen zetten. Je wil niet weten hoe hard ik tegen hem geschreeuwd heb dat hij moest blijven zitten Bloos

Ben toen snel het bos uit gegaan Haha!

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:51

Hahaha:P:P echt niet leuk is het op dta moment maar daarna weer wel

Sweety14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 20:58

bianca_banny schreef:
Hahaha:P:P echt niet leuk is het op dta moment maar daarna weer wel

Idd!!!
Ik schrok me echt de ... En toen je hem had "Gevangen" en ik vertelde hoe ij liep moest ik echt zo hard lachen