gingn vandag honden uitlaten, zo'n jachthond en een beethoven hond(weet ff niet wat voor ras dat nou was

Best sterke honden dus.
We waren van "plan"om foto's te gaan maken, Bianca_banny ging in positie staan totdat Lasy(de jachthond) weg liep en omdat die hondjes een beejte onhandig waren raakte ze de riem los..

Lasy liep heel charmant(of hoe je het mag schrijven)weg en keek zo heel stiekem achterom... En Bianca_banny die liep erachteraan met die andere hond(want die had ze ook vast) en IK BLEEF GEWOON STAAN!!!
Ik lach helemaal dubbel van het lachen want het zag der zo lomp uit!!
En toen dacht bianca_banny nou krijg ik je te pakken dus die ging wat harder rennen en lasy die dacht he leuk spelletje en die ging ook harder rennen... WHAHAHAHAHAHAHA en toen maakte Bianca_banny een duik naar die riem en die greep die riem vast en toen had ze hem nog ook ook!!!! Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.. Want bianca_banny is een blunderaar(ofoziets) Laats ook ging ze belletje lellen. Zij valt in die vrouw der tuin en der vriendin in desloot

Vanochtend "dacht" ze 2euro te zien (was een blikje) zij stopt en zo'n groepje jongens knallen boven op haaR!!! Vond ik ff grappig Hahahaha