ham hams

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_14

ham hams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 22:27

we hebben slangen en die slangen moeten eten, en dat eten bestaat uit knaagdieren, omdat onze slangen nog klein zijn moeten ze kleine knaagdieren eten. Die fokken we zelf (al is van fokken nog niet veel gekomen Vork krijg je ervan als je 2 mannetjes neemt Bloos )

Dus mijn moeder had 2 maanden terug 2 hamsters gehaald, maar dat blijken 2 mannetjes te zijn, maar vond ze te lief om ze weer in te ruilen Bloos
Dus dat werden 2 nieuwe hamsters Haha!

Zijn 2 van die goud achtige beestjes en die ene heeft een beetje een donkere kleur Vingers aflikken ze heten Wissy en Woppie Tong uitsteken Ik zal snel foto's plaatsen Knipoog

Ik vind het wel sneu dat de baby'tjes op gevoerd worden, dus ik hoop dat ook deze hamsters niet fokken Haha!

Annemarie89

Re: ham hams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:40

Oh.. wel zielig voor die hamsters.. maarjah.. die slangen moeten ook eten.. Ach gut
(ben je nooit bang dat een van die slangen ontsnapt en dat je ze tegenkomt Tong uitsteken)

Maar leuk dat je deze hamsters kunt houden.. Knipoog
Krijgen die slangen geen oudere hamsters te eten?

Diana_14

Re: ham hams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 23:12

Ik ben niet bang voor slangen.. ook niet als ik ze tegen kom Tong uitsteken

idd moeten de slangen ook eten, maar vind het wel heel erg sneu.. ze kunnen nog geen volwassen hamsters eten die zijn nog te groot. Haha!