Hamster ontsnapt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hamster ontsnapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:09

Mijn vriend en ik hebben vrijdag besloten weer hamstertjes te nemen.
Onze andere hamsters waren overleden.
Dus wij vrijdag avond lekker opzoek naar leuke hamsters.
Aan het einde van de avond hadden we er 2 gevonden ( een zwart witte en een bruinwitte goudhamsters ).
Wij sávonds het kooitje ion orde gemaakt en de hamsters erin.

Volgende ochtend werden we wakker en keek hoe het met de hamsters ging. Bleek dat de bruinwitte ( samba ) dat ie wegwas.
Ik slaap op zolder ( en we hebben een vrij grote zolder ) dus hadden we de hele zolder op z'n kop gezet om hem te vinden.
Nou helaas niet kunnen vinden dus hadden we naar een ochtend zoeken de moed opgegeven want ja zo'n beestje kan overal zitten...
En hebben we hier en daar wat voer nergelegd in de hoop dat ie dara opaf zou komen.

Later gingen we naar de paarden toen en pakte ik mijn stal schoenen ui de gang en wilde ik ze aan doen...ik doe mijn voet erin en voel ik in een keer wat dus ik gooi van schrik die schoen een stukje van mij af en ging ik kijken....en daar zat ie dan te slapen..hij keek mij met slaperige ookgjes echt zo aan van je stoord me! Ik lag gelijk in een deuk! Maar gelukkig hebben we hem terug gevonden.

Hadden we hem weer in het kooitje gezet bij de ander..en gaan ze vechten. ( het blijkt dat als hamsters ff van elkaar gescheiden worden de kans is dat ze elkaar niet meer herkennen Verward ) dus hadden we maar een ander kooitje gepakt en hem daar in gedaan!
En nu gaat het eindelijk goed! hahaha

bianca_banny

Re: Hamster ontsnapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:13

hahaha. Zo wat een gedoe.. Je heb geluk dat je hem nog levend trug heb gevonden

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:15

Haha, wat schattig!
Maar je kan hamsters sowieso niet bij elkaar doen, gaan ze vechten.
De hamster van een vriendin van mij was ook een hele tijd kwijt. Ze wisten wel dat ie ergens in de woonkamer zat maar waar wisten ze niet. Toen vonden ze hem die hamster uiteindelijk ín de piano.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:20

Chestnut schreef:
Haha, wat schattig!
De hamster van een vriendin van mij was ook een hele tijd kwijt. Ze wisten wel dat ie ergens in de woonkamer zat maar waar wisten ze niet. Toen vonden ze hem die hamster uiteindelijk ín de piano.

Ja je komt ze op de raarste plekken tegen heb ik al gemerkt..ook met een vorige hamster van mij die zat achter de verwarming beneden in de gang.
Maar IN de piano? Leefde ie nog wel? Want je hebt gewoon een enorme kans dat je ze dood aantreft..

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 23:54

Haha. Dat hoor je idd wel eens, in verwarmingen, schoenen, pantoffels, enz. Rare beesten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:27

Syrische hamsters NOOIT bij elkaar zetten!!! Dan vechten ze net zo lang totdat er eentje dood een half opgegeten is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:44

Sammm schreef:
Syrische hamsters NOOIT bij elkaar zetten!!! Dan vechten ze net zo lang totdat er eentje dood een half opgegeten is!

Ah gatsie darrie.
ik heb Salsa en Samba nu ook appart zitten in een andere kooi! Gelukkig had ik kooitjes op vooraad Knipoog
Maar hoe kan het dan dat het in een dierenwinkel wel goed gaat en thuis niet? In de winkel zitten ze ook bij elkaar...

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:41

Hhahah dat vind ik leuk

Wij hadden ook zon hamster gehad
Ik liet hem vrij lopen in de keuken
Dus kroop ie achter de koelkast en daar zat tie Clown

1 ding doe ik nooit weer: Los laten lopen

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:01

Cinnepin schreef:
Chestnut schreef:
Haha, wat schattig!

Ja je komt ze op de raarste plekken tegen heb ik al gemerkt..ook met een vorige hamster van mij die zat achter de verwarming beneden in de gang.
Maar IN de piano? Leefde ie nog wel? Want je hebt gewoon een enorme kans dat je ze dood aantreft..

Ja de hamster leefde nog Lachen . Ik weet ook niet hoe ie er in is gekomen maarja.. Ze zetten elke dag eten in de kamer neer om hem te lokken maar heeft niet veel geholpen, ze hebben t beestje zelf gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:22

Cinnepin schreef:
Sammm schreef:

Ah gatsie darrie.
ik heb Salsa en Samba nu ook appart zitten in een andere kooi! Gelukkig had ik kooitjes op vooraad Knipoog
Maar hoe kan het dan dat het in een dierenwinkel wel goed gaat en thuis niet? In de winkel zitten ze ook bij elkaar...

Daar zijn ze nog jong, later gaat het gegarandeerd fout. Knipoog

En alvast voordat hier een reactie op komt; Ja, in de dierenwinkel geven ze advies om ze samen te houden. Puur omdat zíj er dan meer aan verdienen. Knipoog

@Vosj
Mijn hamster mag bijna lke dag loslopen op m'n slaapkamer. Haha! Ze kruipt dan wel achter het bed en komt er bestoft en bedaan weer achterweg, maargoed. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:20

'Ja nou je het zegt, ze zeggen altijd dat het geen kwaad kan 2 hamsters in 1 kooi in zo'n dierenwinkel...ze zijn wel slim om zo veel mogelijk beestjes te verkopen, maar kunnen ze ook boze klanten terug verwachten!

En als jou hamstertje daar bestoft terug komt hoef jij daar niet meer te stoffen Tong uitsteken Wel handig zo'n schoonmaak hamster Ja