Voor het eerste ALLE knijns in 1 foto!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Voor het eerste ALLE knijns in 1 foto!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 23:09

Voor het eerst sinds ze los in de ren lopen een foto kunnen maken waar ALLE konijnen tegelijk op staan!!! Normaal gesproken rent er altijd wel een of twee gelijk onder het hok weg als je aankomt (wilde en schichtige knijns zijn het), maar deze keer bleven ze wonder boven wonder liggen! En heb ik vast kunnen leggen Haha!

Eindelijk eens een familie foto!! Bloosk: Vork
Het is dan wel een klein beetje een zoekplaatje geworden, maar ach.
Zoek de 6 konijnen Haha!
Afbeelding
Afbeelding

3 op een rij.
Afbeelding

En dit jong (nou ja, ze zijn al weer behoorlijk wat jaren) had de 'eer' om op mamsie te liggen. Hieraan vooraf ging wel een poetsbeurt van kinds kant. Eerst mama wassen en tevreden stellen, voordat je haar als kussen mag gebruiken volgens mij Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Tibamar

Re: Voor het eerste ALLE knijns in 1 foto!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:34

Wat een leuke konijnen, mooi dat je ze allemaal bij elk op de foto hebt Haha! Ik vind die moeder, die soort van rood-bonte konijn echt heel mooi Lovers en de andere zijn ook heel lief..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 09:49

Wat een lieve nijnen! Ik wil ook nijnen! *LOL*

Wat een enorme kudde. Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 13:39

Sammm schreef:
Wat een lieve nijnen! Ik wil ook nijnen! *LOL*

Wat een enorme kudde. Haha!

Haha, het is idd een enorme kudde Haha! Was wel een beetje en foutje, want we hadden er maar 1tje. Enkel de grote mama (gevonden in het park met gebroken poot...) en toen na een tijd was ze ontsnapt, en toen we haar hadden gevangen had ze al een avondtuurtje gehad met een van de wilde park konijntjes hier in het park Nagelbijten / Gniffelen Haha, vergeet ik nooit meer: "Mama, hier is het konijn!!" Lag ze daar voor pampes in het zonnetje met aan haar zijde het parkkonijntje, ook voor pampes Haha! Ik wist toen al hoelaat het was, haha *LOL*

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:03

Wat een leuke knijnen zeg. Echt iets voor mijn vriend. Die is helemaal knijnengek Knipoog