Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulatjuh schreef:Mijn cavia gaat naar buiten als het boven de 15 graden is...
Hij gaat wel elke zomer maar de eerste keer doe ik altijd een uurtje in de ren.
kwadraatje schreef:Heb je je cavia dan nog nooit buiten gedaan?
Of is hij pas geboren van dit jaar ofzo?
Citaat:Je kunt ze misschien ook al een beetje aan het gras laten wennen door een beetje te plukken en dat in hun hok te leggen.
Lindy schreef:Hoe oud is je caaf en van welk geslacht? Het zou waarschijnlijk sowieso fijn voor hem zijn om er een soortgenootje bij te kopen, cavia's zijn hele sociale dieren.
eljubo schreef:Als je caaf normaal binnen zit en je hem dan met 15 graden naar buiten doet is veel te veel temperatuur verschil. Het moet dan echt wel warmer zijn!!
Bij mij zitten ze het hele jaar door buiten in de caviaflat. No problemos
GiBo schreef:eljubo schreef:Als je caaf normaal binnen zit en je hem dan met 15 graden naar buiten doet is veel te veel temperatuur verschil. Het moet dan echt wel warmer zijn!!
Bij mij zitten ze het hele jaar door buiten in de caviaflat. No problemos
Het moet dus een graad of 18 zijn voordat mijn caaf naar buiten kan?
Shetfan schreef:Wij hebben de caafs ook het hele jaar buiten zitten (alleen als het flink vriest gaan ze in de schuur). Ik denk als ze vanaf de tijd dat het lekker lenteweer is (20 graden ofzo?) ze naar buiten kunnen. Als je ze dan buiten laat zitten maken ze een wintervacht aan. Ze moeten dan denk ik wel een goed (boven de grond?) hok hebben met in de winter vol met hooi.