Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marye78 schreef:gelukkig is dit al een paar x gepost, maar idd meteen naar de DA!!!
sher schreef:ik heb helaas mijn kater vorig jaar in moet laaten slaapen , had ook blaasgruis heb er toen hier een heel verhaal op gezet !!
bij mijn kat ging het maar niet goed ...lees maar is mijn verhaal over blaasgruis ,moet je ff kijken bij mijn post !
Chiqa schreef:Marye78 schreef:gelukkig is dit al een paar x gepost, maar idd meteen naar de DA!!!
sher schreef:ik heb helaas mijn kater vorig jaar in moet laaten slaapen , had ook blaasgruis heb er toen hier een heel verhaal op gezet !!
bij mijn kat ging het maar niet goed ...lees maar is mijn verhaal over blaasgruis ,moet je ff kijken bij mijn post !
Chiqa schreef:Marye78 schreef:gelukkig is dit al een paar x gepost, maar idd meteen naar de DA!!!
ik wil even wat rechtzetten, de kat is inmiddels al een week bij de DA en het probleem is dus dat de blaasgruis onder controle is, maar omdat zn blaas zo opgerekt is dat hij niet meer de plasprikkel heeft, dus knijpen ze om de zoveel uur zn blaas leeg omdat ie niet plast.
Mijn vraag is nu vooral, het duurd al een week dat ie niet uit zn eigen plast, ook niet dmv een catether, is dat niet gewoon een kwestie van de kat gewoon ophalen omdat ie uit angst niet kan plassen bij de DA?
Het is een echte buiten kat, ik denk zelf dat ie spontaan gaat plassen als je hem gewoon buiten doet.
Of is er echt iets aan de hand? Ik heb mn twijfels.....sher schreef:ik heb helaas mijn kater vorig jaar in moet laaten slaapen , had ook blaasgruis heb er toen hier een heel verhaal op gezet !!
bedankt voor je emailtje gelukkig weet ik wel wat voor eten ik geven moet, heb zelf ook een kat met blaasgruis en daar valt best mee te leven als je het goed in de gaten houd, wel erg voor je dat jou dit is overkomen ik ga je verhaal opspeuren![]()
Ik houd jullie op de hoogte! En bedankt voor jullie tips!
sher schreef:[naardat ze die operatie heeft gehad ging het weer discht zitten en wat dat gaatje zo preuts geworden dan er echt niks meer aangedaan kon worden door al die dokter bezoekjes en elke keer die katetering er in heeft ze het in die tussen tijd ook nog een keer aan het hard gekregen! en konden ze niks meer voor hem doen tewijl het altijd een gezonde kat is gweest erg speels etc!
[/quote]
Chiqa schreef:sher schreef:[naardat ze die operatie heeft gehad ging het weer discht zitten en wat dat gaatje zo preuts geworden dan er echt niks meer aangedaan kon worden door al die dokter bezoekjes en elke keer die katetering er in heeft ze het in die tussen tijd ook nog een keer aan het hard gekregen! en konden ze niks meer voor hem doen tewijl het altijd een gezonde kat is gweest erg speels etc!
[/quote]
wat een verschrikkelijk verhaal, t beessie was nog zo jong! Ik heb ook een pers het zijn zulke aandoendelijke beessies...ik vind het vervelend om te vragen maar als ik het goed begrijp hebben jullie hem in moeten laten slapen?????