ik had er eerst ook 1 maar heb er nu 3 die ook samen in een kooi zitten.
Ik moet zeggen dat het af en toe best een herrie is. maar ze staan bij mij op m'n kamer (zolder) en snachts willen ze nog wel eens lekker gaan vechten met ze alle 
Dat zijn misschien wel eens de mindere punten maar ik vind ze nog steeds erg leuk en zou ze niet willen missen.
Die vogels van mij weten heel goed hoe ze heten klinkt misschien raar maar ik kan precies horen wie er aan het gillen of fluiten is. Vaak als het bv stil moet zijn hoef ik alleen maar zn/haar naam te roepen of in m'n handen te klappen en ze zijn stil. Ze zijn nogal goed afgetraind 
[edit] het is trouwens zoiezo veel beter om ze met meerdere neer te zetten vooral omdat je nooit heel de dag thuis bent en ze dan maar alleen moeten zitten.
Mijn eerste vogel hangde eerst ontzettend aan mij waardoor als ik ergens logeerde haar zelfs mee moest nemen omdat ze anders niet wilde eten en op de bodem van de kooi ging zitten.. ik moet wel zeggen dat dit best bijzonder is dat een vogel zich helemaal afhankelijk maakt van één mens want iemand anders moest ze niet.
Zelfs als ik van boven naar beneden liep en ze zag me was het helemaal gillen en als ik dan de kooi open deed sprong ze gelijk op mn hand en gaf me kusjes etc
was echt heel lief.
dit is ook de reden dat er nu nog 2 bij zitten en nu doet ze het niet meer.