Wat moet ik hier nou weer mee.. ( + foto)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat moet ik hier nou weer mee.. ( + foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:30

Ons huis lijkt wel een magneet die allemaal katten aantrekt. Scheve mond

Nu zit er al weer een paar dagen een lapje voor de deur, die blijkbaar besloten heeft dat ze hier wil wonen. Overal al advertenties opgehangen, oproep geplaatst op marktplaats wie is een lapjeskat kwijt, maar nee hoor, geen reactie. Waar komen al die katten toch vandaan? Vorige keer was het een jonge kitten, gelukkig heeft die nu een goed huisje gevonden bij een vriendin van mijn zus.

Maar dit is ook weer zo'n lief poesje, en ik vind het echt maar niks dat ze met -20 hier de hele nacht buiten zit! Maarja, we kunnen haar echt neit in huis nemen, dat wil Noeska écht niet. Bovendien denkt ze dan dat ze hier voor vast kan blijven, en dat kan gewoon niet. Straks eerst het asiel maar eens bellen, of iemand een lapjeskat mist.. Het is echt een lief ding. Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ellepel

Re: Wat moet ik hier nou weer mee.. ( + foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:44

d'r komen hier ook wel katten uit de buurt, vooral niet eten gaan geven want dan blijven ze komen.

de kat op de foto ziet er goed uit, dus ik neem aan dat die bij je in de buurt woont, maar een kat is die het wel gezellig vind om ook eens bij een ander te gaan kijken...

enne gefeliciteerd met je verjaardag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:46

Ze ziet er idd niet slecht uit. Trouwens, die paar brokjes waren even voor de foto, anders kwam ze steeds te dicht bij de lens en kon ik haar er niet op zetten. Haha!

Maar het is echt geen kat hier uit onze buurt, wij kennen alle katten die hier in de buurt wonen (ze komen allemaal regelmatig even langs voor een aai Knipoog ). En bovendien zit deze hier nu al een paar dagen buiten, in de kou. Als ze ergens woonde dan ging ze toch (neem ik aan) wel even naar huis om iets te eten.

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:24

onze kat is ook een aanlopertje, wij hebben ook overal rondgevraagd waar ze woonde, we hebben de baas gevonden maar we mochten haar houden want ze ging steeds naar binnen bij ons, bij de oude baasje had ze het niet fijn, daar was het te druk (2 drukke knderen een hond en de zoon van mijnkat waar ze steedcs ruzie mee had) dus met haar is het goed afelopen (we hebben haar nu al 9 jaar ofzo) maar nu kruipt er ookbij ons steeds een lapjespoes en een witte kater naar binnen, weet okk waar die wonen, maar dat zijn gwoon bedelaars, ze rennen gewoon naar de zolder toe! maar onze kat jaagt ze steeds weer weg....

wat wij hadden gedaan met depoes die we nu hebben (aanlopertje dus) en we wisten nog nix van haar,hadden we gewoon een grote doos op zijn kant gezet met een deken erin en een vuilniszak halfover de opening van de doos (tegen inregenen) een een bakje voer erbij neergezet.....dan had ze in ieder geval wat, misschien dat jij dat ook kan doen totdat je weet wat je ermee aanmoet?

groetjes

Elise

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:30

eetjuhhhh schreef:
onze kat is ook een aanlopertje, wij hebben ook overal rondgevraagd waar ze woonde, we hebben de baas gevonden maar we mochten haar houden want ze ging steeds naar binnen bij ons, bij de oude baasje had ze het niet fijn, daar was het te druk (2 drukke knderen een hond en de zoon van mijnkat waar ze steedcs ruzie mee had) dus met haar is het goed afelopen (we hebben haar nu al 9 jaar ofzo) maar nu kruipt er ookbij ons steeds een lapjespoes en een witte kater naar binnen, weet okk waar die wonen, maar dat zijn gwoon bedelaars, ze rennen gewoon naar de zolder toe! maar onze kat jaagt ze steeds weer weg....

wat wij hadden gedaan met depoes die we nu hebben (aanlopertje dus) en we wisten nog nix van haar,hadden we gewoon een grote doos op zijn kant gezet met een deken erin en een vuilniszak halfover de opening van de doos (tegen inregenen) een een bakje voer erbij neergezet.....dan had ze in ieder geval wat, misschien dat jij dat ook kan doen totdat je weet wat je ermee aanmoet?

groetjes

Elise

Ik heb er een doos staan, maar ik ga niet voeren. Dan blijft ze hier zowieso en dat kan écht niet met onze eigen poes. Onze poes kan absoluut niet met andere katten, ze heeft zelfs haar eigen jong vermoord..
Ze is echt superlief tegen ons, je kunt er alles mee doen, trek haar maar poppenkleertjes aan ofzo, sleep haar in het rond aan haar staart en ze vindt het allemaal best. Maar zo gauw als er een kát in de buurt komt.. Nou, bereid je dan maar voor! Krassen hebben we ervan op de ramen zitten. Knipoog

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:44

ja ok dan ist idd wel slim om niet te voeren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:25

We hebben vandaag gebeld naar AMIVEDI en ze was niet vermist. We hebben haar naar het asiel gebracht, want het was veel te koud om nog een nacht buiten te zitten met zulke temperaturen.
De eigenaar kan haar daar alsnog ophalen, als er een eigenaar is dan. Knipoog