Ze is gewoon een soort van 'zusje' voor me, ze is er gewoon, zo lang als ik me kan herinneren. Ze hoort er bij.

Ik was dus ook al hartstikke zenuwachtig enzo, want ik had echt het gevoel dat er nu iets aan de hand was. Maargoed, 'even' bloedgeprikt dus, en toen een klein half uur wachten op de uitslag. *Bonk, bonk, m'n hart.

En toen kwam de DA weer binnen; 'Nou, je zal aan de bloedwaarden te zien niet zeggen dat deze kat al 15 jaar is, alles ziet er keurig uit!'

Wij helemaal blij natuurlijk.

Het kan dus zijn dat ze nu gewoon binnen meer drinkt (ze zit het liefst de hele dag boven de verwarming, in de zomer enzo gaat ze gewoon naar buiten en drinkt ze uit de vijver, dat zie je dan niet altijd). Het is haar nu veel te koud om lang buiten te zijn, ze gaat elke dag maar 10 minuutjes naar buiten, dan staat ze alweer voor het raam.

En dat overgeven.. Achja, ze wil haar eten nog wel eens te snel naar binnen schrokken..

Ik ben BLIJ! Gelukkig is ze hartstikke gezond, ze kan nog weer wat jaartjes mee. Want ik kan haar echt nog niet missen.