knaagdierenopvang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

knaagdierenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 15:27

Ik meen dat ik een tijdje geleden hier op bokt iets heb gelezen over een knaagdierenopvang. Ik weet niet meer of het een bokker was die hiermee begonnen was of iemand anders.
Ik ben nu op zoek naar die bokker, omdat ik een knaagdierenvraagje heb (voor iemand anders) en kan gewoon helemaal niks meer terug vinden hierover.

Dus wie helpt me uit de brand?????????

Imala204

Re: knaagdierenopvang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:00

Mikkie schreef:
Ik meen dat ik een tijdje geleden hier op bokt iets heb gelezen over een knaagdierenopvang. Ik weet niet meer of het een bokker was die hiermee begonnen was of iemand anders.
Ik ben nu op zoek naar die bokker, omdat ik een knaagdierenvraagje heb (voor iemand anders) en kan gewoon helemaal niks meer terug vinden hierover.

Dus wie helpt me uit de brand?????????

Hoi Mik, weet niets over die knaagdieren opvang. Maar wat is je knaagdieren vraagje, misschien weet ik het antwoord misschien of kan je anders helpen zoeken naar het antwoord Knipoog

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:57

Ik vang vaak knaagdieren op, weet niet of je mij bedoelde of niet.
Maar wat is je vraag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:18

Er is ook een opvang 'Het Knagertje', ik geloof in Den Haag. Lachen

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 18:31

Nou het zit zo.
Ik ken iemand van een ander forum en die heeft een cavia. Nu heeft die cavia jongen gekregen (volgens mij was het niet echt gepland)
Ze heeft nu dus veel te veel caviaatjes en te weinig ruimte. Ze had de diertjes te koop aangeboden, maar daar heeft niemand op gereageerd. Ze wil ze wel graag kwijt, maar wel op een goede manier. Dus dacht ik dat misschien dat meisje van die knaagdierenopvang een tip had. Ik bedoel dus niet dat die cavia's naar die opvang gaan, maar die mensen zitten wel iets meer "in het knaagdierenwereldje". Snappie.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:20

Tja, in de eerste plaats kan ze het via particulier of marktplaats proberen, maar ik begrijp dat dat tot nu toe weinig heeft opgeleverd. Dan zal ze toch moeten kiezen tussen de dierenwinkel, of zelf de kleintjes houden tot ze iemand heeft gevonden die ze wil hebben.
Geef het ook een beetje tijd, als ze even op marktplaats staan zijn er vast wel mensen die interesse hebben.

Ik ben de opvangcavia's meestal snel weer kwijt. Lachen

eljubo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 13:14

Euhm misschien ik ? Lachen

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:25

Bij dierenwinkels willen ze ze ook wel hebben. Maar dan weet je natuurlijk niet waar ze terecht komen. Of bij de Kinderboerderij kan j ehet ook proberem..

eljubo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:21

Tsja sommige fokkers kiezen voor de dierenwinkel. Ik ben daar absoluut geen voorstander van. Want ze worden vaak impuls aangeschaft. Bij de kinderboerderij eindigen ze vaak als slangenvoer. Kan je niet kaartjes ophangen in de supermarkt o.i.d.?