Hondje is geopereerd :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_

Hondje is geopereerd :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 12:05

Voor de vakantie hadden we bij onze hond een bultje onder haar buik ontdekt. Het was wel een redelijk grote bult, maar we wilden nog ff afwachten of het misschien ook weg zou gaan.
Maar het ging dus niet weg.. Nou zijn mijn ouders maandag met d'r naar de dierenarts geweest. En ze moest dus geopereerd worden..
Nou is ze donderdagmorgen geopereerd. Normaal als ze bij de dierenarts komt voor een inenting ofzo wordt ze helemaal wild en probeert vanalles om weg te komen. Ze wil ook nooit op de weegschaal gaan staan enzo. Maar nu zei m'n vader dat ze heel rustig was geweest, en zelf op de weegschaal was gaan zitten. Verward Net alsof ze aanvoelde dat het gewoon belangrijk was ofzo.
Maargoed, toen ik uit school kwam was ze al weer thuis, zat ze daar heel zielig op de grond in de woonkamer. Ze moest een hemd aan zodat ze niet aan de hechtingen kon likken en bijten. Zag er echt zielig uit, want ze was ook nog heel duf van de narcose enzo, ze viel bijna in slaap. Tong uitsteken
Ze kon ook nog niet echt veel ( d'r zit echt zooooo'n grote snee in haar buik Bloos! ) ze kon niet springen, niet goed gaan liggen, niet traplopen, niet rennen, enz. Maar nu gaat het gelukkig al veel beter! Ze loopt zelf al de trap op en af ( het gaat nog wel moeizaam), ze gaat al weer met een plof liggen, dus niet meer zo voorzichtig, en ze loopt ook al weer hartstikke snel! Gelukkig gaat het dus zo goed Lachen
Maar nu moeten we nog wachten op de uitslag, want we weten dus nog niet wat voor bultje het is, of het ernstig is enzo. Dus.. hopen dat het goed komt, want ik kan niet zonder haar!

Whild

Re: Hondje is geopereerd :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 14:08

Jeetje, ik hoop dat het niks ernstigs was Ach gut
Nu maar hopen dat ze zich al snel weer helemaal beter voelt.. Lachen

Char_elle

Re: Hondje is geopereerd :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:06

dat is echt niet fijn Huilen
nou maar hopen dat de uitslag meevalt
en dat alles weer goed komt Lachen