Ze zijn 7 1/2 week oud!
Het zijn lionhead lopsjes.
Ik heb nog een rammetje en een voedsterjte.
Ze zijn 25,00euro per stuk.

Rammetje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SANEX schreef:Tegenwoordig betaal je bij een standaard DW al rond de 15 euro voor een 'pluiskonijn' om ze zo maar even te noemen.
Je weet dan niet of je met een raszuivere of een kruising van allerlei langharigen te maken hebt.
Lopjes ? Dat woord ken ik niet, ik ken ze gewoon als lionhead's of in het NL : Leeuwenkopje
Sweety14 schreef:Hoezo zou mijn konijnen dan gelijk NIET raszuiver zijn??
Misschien zijn die van haar wel NIET raszuiver zijn..
Maar daar denken jullie weer gelijk niet aan..
Maar ga hier niet meer op in !! Ikw eet dat het niet te duur is..
Sjen schreef:Ik ben zelf konijnenfokker van raskonijnen en ga ook met mijn konijnen naar tentoonstellingen. De Lionhead lops (lops betekent hangoren, dus ze hebben inderdaad geen opstaande oren) zijn zeker wel raszuiver en worden geimporteerd uit Engeland e.d waar ze wel erkend zijn. Momenteel wordt er volgens mij erkenning aangevraagd voor de Lionhead Lops in NL of dit is er al door. Ik weet denk ik wel over welke fokker je het hebt, die vraagt inderdaad deze prijs vooral omdat zij ook duur heeft moeten betalen voor het importeren Ik vind zelf ook wel dat je naar kwaliteit moet laten betalen. Maar ik snap het wel dat je een redelijk hoge prijs vraagt, om te garanderen dat ze goed terecht komen. Mensen die dit betalen voor de aanschaf hebben meestal ook thuis een mooie ren staan e.d, mensen die even gauw een konijntje willen kopen zullen niet snel bij je terecht komen, want die kijken wel op marktplaats bij de konijnen van een paar euro of gratis.
chera schreef:Sjen schreef:Ik ben zelf konijnenfokker van raskonijnen en ga ook met mijn konijnen naar tentoonstellingen. De Lionhead lops (lops betekent hangoren, dus ze hebben inderdaad geen opstaande oren) zijn zeker wel raszuiver en worden geimporteerd uit Engeland e.d waar ze wel erkend zijn. Momenteel wordt er volgens mij erkenning aangevraagd voor de Lionhead Lops in NL of dit is er al door. Ik weet denk ik wel over welke fokker je het hebt, die vraagt inderdaad deze prijs vooral omdat zij ook duur heeft moeten betalen voor het importeren Ik vind zelf ook wel dat je naar kwaliteit moet laten betalen. Maar ik snap het wel dat je een redelijk hoge prijs vraagt, om te garanderen dat ze goed terecht komen. Mensen die dit betalen voor de aanschaf hebben meestal ook thuis een mooie ren staan e.d, mensen die even gauw een konijntje willen kopen zullen niet snel bij je terecht komen, want die kijken wel op marktplaats bij de konijnen van een paar euro of gratis.
Ik fok zelf ook raskonijnen, loop zelf ook tentoonstellingen af en nog steeds ben ik ze nog niet tegen gekomen op de keurtafel, en daarbij staan ze ook nog niet in de standaard het is dus geen (erkend) ras
Chera