Ze was namelijk al weer een hele tijd krols en hield maar niet op, en aangezien ze niet tegen de pil kan (net als het vrouwtje

Dus naar de DA voor een prikpil.
Die stond echt met een open mond te kijken toen ik zei dat ze 19 werd dit jaar en dat ze helemaal niet "geholpen" is. Alles zit er nog in en ze heeft in haar leven 4 nestjes gehad.
De reden van die overdreven krolsheid was het feit dat haar eierstokken waarschijnlijk erg grote cystes zou bevatten en dan is de cyclus helemaal ontregeld.
Maar ze is officieel dus al een klein wondertje dat ze nog in een dergelijke conditie verkeerd. Normaal zijn katten die nooit geholpen worden tegen hun elfde jaar al bijna op en overlijden ze meestal aan baarmoederkanker of nierinsufficientie en dergelijke. Maar dit is een taaie

Dus een 19 jarige die alles nog heeft en nog niet half dood in haar mandje ligt is een uitzondering.
Ik hoop dat mijn lieve Monty nog lang bij me zal blijven!!!!!
Niet te geloven dat ik 9 jaar oud was toen ze ter wereld kwam en toen was er een klik! Zij is mijn enige echte hartsvriendin, klinkt gek maar mensen die ook een bijzondere band hebben met hun kat snappen me wel denk ik.