vermoeiend hoor een hond met goede conditie ;)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esther

vermoeiend hoor een hond met goede conditie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 16:41

Pff kom net terug met de hond, ben net 40 minuten wezen lopen met hem en hij is nog niet moe...
Sinds 5 weken zit ik thuis, ben ziekgemeld heb een burnout.
Nou heeft hij dus 5 weken volop aandacht gehad, hij is dus nu flink verwend. En ga ik iedere dag minstens een half uur met hem wandelen, of hij gaat mee naast de fiets naar het paard, zijn conditie is er dus flink op vooruit gegaan.
Vorige week ben ik weer begonnen met hardlopen, want ik had ook niet meer het idee dat ik nou zo voldaan was na een half uur of meer wandelen. Nu bouw ik het hardlopen op met intervaltraining, 3 minuten wandelen, 3 minuten hardlopen, dat kan ik goed aan nu. Max loopt dan lekker om mij heen te rennen. Maar aarrrggghhh die hond wordt daar ook al niet moe meer van... Ben net thuis en hij loopt gewoon nog te springen en te spelen in huis terwijl ik best kan merken dat ik wat heb gedaan. Soms is het best fijn een rustige hond in huis die gewoon rustig op de bank ligt...

Jasmijn76

Re: vermoeiend hoor een hond met goede conditie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:51

...hahahaha..sorry dat ik ff moet lachen maar ik ken het probleem!!..heb zelf ook een over actieve hond!...kruising border collie..dus ja!..ik heb er zelf om gevraagd!..maar soms zou ik zo graag dat ze eens voldaan zou zijn na een wandeling!...lijk me geweldig..nu start ik in Maart met behendigheid en hopelijk vind ze het wat, kan ze daar zich lekker op uitleven(en ik ook Haha! )

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:10

Esther schreef:
En ga ik iedere dag minstens een half uur met hem wandelen

Vind je het gek dat je hond zo actief nog is. Haha!
Ik weet niet wat voor ras het is, maar ik hoop voor hem dat een half uur per dag toch wel een beetje meer wordt... Knipoog

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:11

Borders vinden behendigheid geweldig!!

Mijn hond heeft ook een te goede conditie, hij gaat 3x perdag een uur uit en dan gaan we tennisen, behendigheid, fietsen skeeleren, of gewoon lekker ravotten met andere honden:P
En dan komen we thuis en dan speelt ie nog wel een half uur met het balletje.
Soms heb ik ook wel is zown dag dat ik gewoon echt geen zin heb,maja ik wordt toch wel uit mn stoel getrokken :p