hond valt door dak!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tizzy

hond valt door dak!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 22:36

Ik was vandaag Bij ons op de pension stal bij men ponytje's
en daar hebben wij ook een hele lieve rotweiler boris
. het was ongv 4 uur ik was al zo goed als klaar maar ston te praten je weet hoe dat gaat op een penionstal kwebbel kwebbel.
die gene waar ik mee ston te praten was der paard aan het uitmesten met paard in de stal.En in een keer hoor ik echt gewoon goed geram hard geram maar ja een rij veder staan 2 merries wel is te kloten. maar 1 sec onden later sloegen ook de paarden op hol ik samen met carla die 2 stallen veder ston te mesten naar de middelste gang toe gerend waar gerda ston met de paard .zij een gang veder nou daar was nix toen riep gerda er zit een hond in de stal een hond (dus ik dag en zwerf hond)hij zat bij stefan in de stal (mijn verzorg haflinger)
| carla had de deur opgen gedaan van stefan was het boris die dus door het dak heen was komen zetten boven op stefan was gevalen zo
in het zaagsel was terecht gekomen hij ahd niks maar was vreselijk geschroken en stefan ook
die hond heeft geluk gehad als hij niet op stefan was gevallen was hij dood geweest al hij bij het volgende raampje gevallen was bij een pard die slaat(was hij dus ook dood) en een raampje naar voren boven op gerda of op de tegels boris heeft goed geluk gehad...... wij boris beet gepakt geurt de baas van boris opgebeld waar die zat(bedrijd is groot) hij kwam er aan en je weet hoe boeren zijn doet die geen 2e keer meer zegtie Huilen naja gelukkig had die niets maar later hadden we er grapigge grapjes over.nog even uitleg hoe wij denken dat hij op het dak is gekomen de mest hoop is enorm hoog en daar is een dakje dat laatlaag is wat ook een stuk van de pensionstal is en waar mijn pony staat en nog 2 en 1 geit en koijnijnen maar dat zit gewoon aan de pension stal vast dus is die hond vai de meest hoop op dat dakje gekomen en toen omhoog geklomen naar boven de pension stal en toen door een van de platen heen gezakt wat zeg maar als raam dient wat je ook vaak bij een binnenbak zit

groetjes brittany en bboris het hodnje dat ongedeerd is Haha!

heidiLOVER

Re: hond valt door dak!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:42

Poeh zo die zal wel even geschrokken zijn!!
Arme hond Ach gut
Maar dit hoort bij BB toch?

Oscar
Forumcoördinator

Re: hond valt door dak!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:34

Ik heb je topic verplaatst naar Beestenboel.

Tip: je tekst is erg moeilijk leesbaar.
Als je wat kortere zinnen maakt en de nodige leestekens toevoegt (punten, komma's en vooral hoofdletters) dan wordt je tekst een stuk makkelijker leesbaar.