snikkie snotter saartje is overreden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Black_White

snikkie snotter saartje is overreden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 19:23

okee saartje is mijn katje en is iets voor 2e vandaag overleden/overreden. nu slaapt ze voor altijd, en ze was nog wel zo lief. Ik wou een nestje, maar het mocht niet zo zijn. Huilen
Als je eens wist wat mijn zusje (4 jaartjes, gevaarlijk dus) allemaal met dr deed. ze propte dr in dr fietse mandje en reed rondjes. Saartje vond t niet erg.
Ze zat altijd in de stal als ik aan t uit meste was, en kwam zelfs rustig op m'n schootje zitten. Nu dus niet meer.

snik. maja daar heeft zij dus niks meer aan.

Goeie rede om RUSTIG te rijden. JE RIJD ONSCHULDIGE DIEREN DOOD ALS JE HARD RIJD. VORM VAN ZINLOOS GEWELD DUS! Boos!

jah denk daar maar es over na (he pap)

Eline

Re: snikkie snotter saartje is overreden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:30

Heh wat ontzettend vervelend voor je :/

Ik verplaats je topic even naar BB

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:31

Is idd heel erg vervelend Ach gut

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:39

Mja das niet zo leuk

De kat die laatst voor mijn scooter sprong had wel geluk. Als ik met de auto was geweest had ik niet meer op tijd kunnen remmen, maar met de scooter gelukkig wel... Scheve mond Dus het ligt niet altijd aan de bestuurder Schijnheilig

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 20:31

tanx voor medeleiden Ach gut tja en soms kan de bestuurder er niks aan doen, maar ik ben ervan overtuigd dat minsten de helft van het aantal katten die dood worden gereden door te hard rijders word dood gereden.

en voor de mensen die vinden dat het fijn is dat er weer een kat minder is:
ik hou eerlijk gezegd ook niet van katten: ze krabben, bijten en doen. Maar deze was echt een uitzondering, zo lief en trouw. En ik heb mijn hele familie (die helemaal niet van katten houden) kunnen overtuigen dat er ook nog lieve katjes zijn.

Het ergste is dat zo'n lief diertje nog geen jaar oud heeft mogen worden. Huilen

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 13:45

ik hou eerlijk gezegd ook niet van katten: ze krabben, bijten en doen. Maar deze was echt een uitzondering, zo lief en trouw. En ik heb mijn hele familie (die helemaal niet van katten houden) kunnen overtuigen dat er ook nog lieve katjes zijn.

??? heb mijn hele leven al katten, en geen 1 krabt of bijt o.i.d. leve de vooroordelen

nou in ieder geval sterkte met het verlies...

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 13:46

[quote="Marye78"]ik hou eerlijk gezegd ook niet van katten: ze krabben, bijten en doen. Maar deze was echt een uitzondering, zo lief en trouw. En ik heb mijn hele familie (die helemaal niet van katten houden) kunnen overtuigen dat er ook nog lieve katjes zijn.

dit was dus niet door mij geschreven maar een quote van bericht hierboven
Boos!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:47

als je tegenwoordig ook om je heen kijkt... veel dieren worden ''plat'' gereden. soms denk ik wel van: die mensen rijden gewoon door, maar soms hoor je van ik heb echt een k*t dag: ik heb een dier overreden, maar probeerde echt nog zo goed te stoppen, hij sprong er net voor en ik haalde het niet om te remmen. dus ja... soms stoppen ze echt niet, maar soms lukt het gewoon niet.

sterkte meis! Ach gut

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 20:30

Tja dr is helaas niks meer aan te doen. (stiekem hoop ik tog dat ze dr koppie nog om de deur steekt)
En jah dat krabben en bijten zijn vooroordelen van mensen. nou jah, hoop volgende keer wat beter nieuws te brenge. Verdrietig