Jonge Katjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly1503

Jonge Katjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 23:57

Wij zijn eigenlijk op zoek naar een jong katje.. we hebben al een kat maar we willen er graag een jong katje bij! Ik vroeg me af of hier mensen zijn die thuis jonge katjes hebben.. zo ja.. stuur me dan een emailtje fsoh.. het liefste wel een btje in de buurt van den bosch (NB) nou ik ben benieuwd! We zijn op zoek naar een katje die nog niet ouder is dan 10 weken en eigenlijk ook gewoon een vuilnisbakkenrasje! Ik hoor het wel doejx

Ylana

Re: Jonge Katjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 00:29

Zoek eens bij een asiel bij jullie in de buurt.
Misschien hebben die wel een leuk poesje zitten.

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 11:53

ja, ga alsjeblieft naar het asiel,
of er nu kittens zijn... daar moet je gewoon geluk mee hebben.
anders moet je even wachten.
want echt je kan 10x beter bij het asiel weg halen, dan bij een particulier.
je krijgt er namelijk eniting+chip bij en soms castratie. je bent dan veel goedkoper uit!
en je help het asiel

Kelly1503

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 12:31

okeej bedankt voor de tip in ieder geval Knipoog

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:11

Saskia008 schreef:
ja, ga alsjeblieft naar het asiel,
of er nu kittens zijn... daar moet je gewoon geluk mee hebben.
anders moet je even wachten.
want echt je kan 10x beter bij het asiel weg halen, dan bij een particulier.
je krijgt er namelijk eniting+chip bij en soms castratie. je bent dan veel goedkoper uit!
en je help het asiel

ligt eraan of je goedkoper uit bent dan. als je namelijk gewoon een 100% poes of kat wilt dus niet gesteriliseerd of gecastreerd en er hoeft niet perse een chip in kan je best bij een particulier kijken.

wij hadden ook kittens niet gechipped en niet ge-ent (wel ontwormd) dit hebben wij meteen erbij verteld en we zijn ze allemaal kwijt geraakt.

en wat ben je kwijt voor een kitten uit het asiel en wat ben je kwijt bij een particulier. daar kun je ze meestal zo meenemen.

en natuurlijk help je het asiel maar wat doet een particulier met zijn kittens als hij ze niet kwijt kan idd. brengt ze misschien ook wel naar het asiel.

nu zeg ik niet dat je ze niet uit het asiel moet halen maar mijn tip is: kijk eerst goed rond voordat je er eentje aanschaft of dat nu uit het asiel is of bij een particulier vandaan.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:44

swoeky schreef:
natuurlijk help je het asiel maar wat doet een particulier met zijn kittens als hij ze niet kwijt kan idd. brengt ze misschien ook wel naar het asiel.

Misschien zou een particulier eerst eens moeten nadenken voordat hij/zij een nestje fokt.
Sorry hoor, maar de asielen puilen uit.
En particulieren fokken maar lekker door, onder het mom van: Het is zó leuk!!! Koe
Tja....

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:48

Kijk eens op:

http://www.dierenasiels.com/C_asiels_nl.cfm

Daar staan asiels in de volgorde van plaats.

Klik een asiel aan die lid is en je ziet zo de poezen die in het asiel zitten, met foto's.
Wie weet zit er een leuk beest tussen waar je voor valt.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:59

Ylana schreef:
swoeky schreef:
natuurlijk help je het asiel maar wat doet een particulier met zijn kittens als hij ze niet kwijt kan idd. brengt ze misschien ook wel naar het asiel.

Misschien zou een particulier eerst eens moeten nadenken voordat hij/zij een nestje fokt.
Sorry hoor, maar de asielen puilen uit.
En particulieren fokken maar lekker door, onder het mom van: Het is zó leuk!!! Koe
Tja....

daar geef ik je ook helemaal gelijk in Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:47

nou ze kunnen er soms niks aan doen aan de jonge katten wij hebben nu 2 kleintjes gekregen van een man waar een zwerfkat was aan komen lopen die heeft daar jonkies gekregen en hij had ze al ingeent en alles dus wi moesten alleen de sterrilisatie kosten betalen Knipoog