toen bedacht BOY ineens dat het gras wat voor de kade groeit ook best leuk was.. en hij dacht waarschijnlijk dat het één groot grasveld was-... het was namelijk al helemaal donker. ik wilde hem net aanlijnen omdat ik het niet zo vetrouwde, en net op dat moment sprint hij weg.. en spring zo die gracht in, natuurlijk niet wetend dat het water was.
ik helemaal in paniek.. ik heb, doordat een stel kwajongens het leuk vonden mijn kat daarin te gooien, ook zo me kat verloren. dus ik schreeuw tegen me broertje spring erin... maar die was dus al onderweg naar de brandweer(daar wonen wij zo ong. naast).. hij lag er nu zo'n minuut in, maar ik was bang dat ik hem zou verliezen, dus ik sprong e ook in..
zodat ik hem boven water kon houden. (de kade was overigens 2,5m hoog)mn pup was helemaal shaky,
en bang, maar hij bleef dicht tegen me aan liggen in dat water. na ± een kwartier kwam er politie aan gecrosst!! en een van die agenten sprong ook het water in om in geval van nood ..
dus vlak daarna kwam de brandweer en hebben ons gered, met BOY was alles goed, alleen doorweekt enzo maar verder alles okee. maar ik moest naar het ziekenhuis omdat ik iets van 35°c had...
ik had het ook zooooo vreselijk koud toen.. maar goed ik met de ambulance mee... paar uur daar gelegen in het ziekenhuis.. en toen weer naar huis...ik was zo mega blij dat hij nog leefde.. en iedereen zei van wat deed je nou... blablabla.. maar ik wilde mn hondje niet verliezen!!!
maar goed.. hebben jullie ook wel eens zo'n situatie meegemaakt met een van je dieren?? waardoor je nog meer gaat beseffen, hoeveel je eigenlijk van zo'n hondje houdt???? en wat hij of zij voor je betekent?
groetjes patricia en boy die nu al 7 maanden is en er zo uitziet;
, ik had het zeker ook gedaan
! Anders denk ik niet dat hij het had overleeft
toen kwam er een BW man naar buiten en vroeg wat er was, dus hij zo ja er ligt een pup in het water.. en hun zo...mja we komen er zo aan... en toen ze ook te horen kregen dat ik erin lag
wat erg dat het zover moest komen dat het hen niet kan schelen (half )
echt raar
had ik tenminste iemand om mee te praten daar beneden
neej maar ik snapte er al nix van dat ze een kwartier deden over 20m nou de reden was dus dat ze niet wisten dat ik er ook in was gedoken...