Ik weet dat jullie goed zijn met namen verzinnen nou heb ik een vraag ik krijg een duiste herder puppie alleen ik kan geen naam verzinnen en het moet eindigen met een griekse ywie wil mijn helpen aubalvast bedankt en jullie krijgen als eerste de foto's te zienedit Elles: onduidelijke titel aangepast
begin letter een yyaffayadidyahtoyakezyamkayanabayangyankeeyardanyasuyeirayellowyetiyinyodayogiyoiyookuyorkooupsiypsilonyukiyukon
eindigen op de letter yalroyamityandybarrybeattybeautybenjybessybiddybinkyblueybobbyboybuddybullybunnycharleychattychevychowyclancycloddycobbycoycrazydagnydandydarbydinkydizzydobydobbydobrydoggydollydroopyduffydustyebonyflockyflosseyflossywil je de betekenis van de naam weten roep het maar, die heb ik ook nog voor je...
gipsygoofygreygrizzlyhappyharveyhoneyhuckleberryhurryhyivyjessyjoyjumpykayladylazyleftylibertylovelyluckylucymaggymickeymopseymunnypansypeppyplayboyprettypudgyquarryquickboyquickyquincy
racyrockyroxyruffysandysassyscullyshaggysillysnipysnobbysnoopysnowysonnyspeedystumpysunnytabbytaffytansyteddyterrytiffytoytrustywhiskywhiteywoodyhopelijk staat er een leuke naam tussen...
moonlight schreef:IVY is zeker een hele leuke naam....het betekend "klimop" in het engelswij hebben een duitse herder van 11 mnd die ivy van hildernissen heet