Wie heeft er ervaring met de Fatboy Doggybag?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie heeft er ervaring met de Fatboy Doggybag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 09:15

Ik heb voor mijn honden van die ligzakken met piepschuimschuimballetjes erin.
Deze zitten in een witte katoenen zak die weer in een katoenen hoes zitten die wasbaar is.
Deze zakken zijn aaridig aan de prijs en gemiddeld die ik 1 a 2 jaar mee omdat ze er dan doorheen zijn.

Nu hebben ze van Fatboy ( www.fatboyzitzak.nl ) ook hondenligzakken welke van heel erg dik nylonzeil zijn gemaakt.
Die stof is veel sterker dan dat dunne katoen van de andere zakken maar het is ook vrij glad en voelt koud aan.
Groot voordeel is dat het met een doekje kan worden afgenomen en dus minder vaak in de was hoeft.
Ik vraag me af of de honden er door de stof wel graag op zouden willen liggen Verward
Heeft iemand er al ervaring met die doggybag of de gewone zitzak (is van dezelfde stof).?

Afbeelding

Billy

Re: Wie heeft er ervaring met de Fatboy Doggybag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 11:21

Ik heb geen ervaring met ligzakken. Zelf heb ik een hondenstretcher, daar zijn de mutsen helemaal dol op.
Is dat niks?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:15

Ik heb zelf ook een bolletjeskussen maar op het labradorforum heb ik een aantal reakties gelezen van mensen die wel een kussen hebben van Fatboy.

Ze gaa lang mee en zijn ook vrij goed te reinigen. Ik geloof wel dat sommige er een kleed over heen hebben liggen. Die kan je dan gewoon in de wasmachine gooien.

het lijkt me ook niet van dat lekkere materiaal om op te liggen

Lysette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:36

Ik heb een gewone fatboy gehad en dat is hetzelfde matriaal. Mijn ene hond wilde er wel op liggen maar de ander vond het helemaal niks. Ook vond ik dat de nagels wel wat krasjes achterlieten. Ik heb nu zelf kussen gemaakt en gewoon bij de stoffenzaak een leuke dikke stof gehaald en daarvan een hoes gemaakt. Vingers aflikken

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:15

Wij hebben van een oud dekbed een bed voor de hond gemaakt. Dekbed dubbelgevouwen en vastgestikt onde de naaimachine. Daaromheen van een groot fleeceplaid een hoes gemaakt. Het kan alle 2 gewoon in het wasmachine en gaat nou al zeker 1 jaar mee.