Konijntjes 1 week oud

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ookami

Konijntjes 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 17:06

Deze foto's heb ik zondag gemaakt, toen waren de kleintjes precies één week (geen commentaar over vastpakken!)

Afbeelding
Dit is een grijze-beige achtig kleintje Lovers

Afbeelding

Afbeelding
De twee witte kleintjes Pling

Afbeelding
En het zwarte kleintje

Ik heb gisteren iets grappigs meegemaakt Haha!
Ik en een vriendin komen elke middag naar huis en kijken dan even naar de kleintjes.
Gisteren had ik het zwarteje vast en ik wou kijken of het een mannetje of een vrouwtje was.
Ik had hem dus even op zij rug vast en net tpen ik wou kijken begon hij te plassen Tong uitsteken
Gelukkig kon ik mij gezicht nog net op tijd wegdoen
Mijn vriendin heeft wel een straaltje over haar broek gekregen Tong uitsteken
Die kleine kon bijna 2 meter ver piesen Cool

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: Konijntjes 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:38

Tatariki schreef:

Gisteren had ik het zwarteje vast en ik wou kijken of het een mannetje of een vrouwtje was.
Ik had hem dus even op zij rug vast en net tpen ik wou kijken begon hij te plassen Tong uitsteken
-)

uh hoe wil jij bij een konijn van 1 week jong het geslacht kunnen bepalen? Rolleyes

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 17:39

Het gaat hoor, en heel goed zelfs Lachen Het zijn 3 mannetjes en 1 vrouwtje of toch als ik het goed heb gezien

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 20:51

Tatariki schreef:
Het gaat hoor, en heel goed zelfs Lachen Het zijn 3 mannetjes en 1 vrouwtje of toch als ik het goed heb gezien

zozo knap hoor. Haha!
Dan ben je waarschijnlijk de eerste konijnen-eigenaar die dat zoo vroeg al kan zien. Ja

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:02

dacht ik ook al.
bij mijn konijn kon ik pas met 7 weken kijken wat het was(alweer een mannetje!!!!!)

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:55

Joepie Haha! Ik ben een wonderkonijnengeslachtziender Haha!

Weten jullie wat mijn geheim is? De kleintjes pakken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:12

tatariki ik denk dat het je een beetje te hoog naar je bol is gestegen pas van af 8 weken kun je echt zien wat t is..

Ik heb ook een nestje pak de kleintjes ook wel eens (om even te kijken of ze het allemaal nog goed doen (dik genoeg zijn enzo) Als het vrouwtje vertrouwen in je heeft kan dat ook helemaal geen kwaad, als je maar niemand anders er aan laat zitten. en er niet de hele dag mee loopt te zeulen.

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 21:06

Debo schreef:
tatariki ik denk dat het je een beetje te hoog naar je bol is gestegen pas van af 8 weken kun je echt zien wat t is..

Ik heb ook een nestje pak de kleintjes ook wel eens (om even te kijken of ze het allemaal nog goed doen (dik genoeg zijn enzo) Als het vrouwtje vertrouwen in je heeft kan dat ook helemaal geen kwaad, als je maar niemand anders er aan laat zitten. en er niet de hele dag mee loopt te zeulen.

Allee mercie é Boos! Ik kan er ook nie aan doen dat ik het kan zien hé! Misschein heb ik wel wonderkonijntjes Haha! Ik zeg het, ik kan het echt zien! En wat dat pakken betreft, ik pak ze een paar keer per dacht hoogstens 10 seconden! Mama konijn vind het allemaal goed Lachen