Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marye78 schreef:is het niet mogelijk de katten zindelijk te maken?? staan er wel genoeg kattebakken??
Tessebes schreef:Marye78 schreef:is het niet mogelijk de katten zindelijk te maken?? staan er wel genoeg kattebakken??
Aan de oorzaak ga ik geen aandacht meer besteden. Waarschijnlijk zijn ze gewoon niet gecastreerd en sprietsen ze de hele boel onder.
Op de begane grond heb ik laminaat liggen, dus ik neem aan dat het daar niet inzit. Ik hoop dat het al een stuk minder is als ie z'n spullen verkast heeft.
Tessebes schreef:Marye78 schreef:is het niet mogelijk de katten zindelijk te maken?? staan er wel genoeg kattebakken??
Aan de oorzaak ga ik geen aandacht meer besteden. Waarschijnlijk zijn ze gewoon niet gecastreerd en sprietsen ze de hele boel onder.
Op de begane grond heb ik laminaat liggen, dus ik neem aan dat het daar niet inzit. Ik hoop dat het al een stuk minder is als ie z'n spullen verkast heeft.
Marye78 schreef:ja maar jij zit met de gebakken peren nu....is je broer niet duidelijk te maken dat hij ze moet castreren o.i.d??
sterkte ermee....
Marye78 schreef:FF OFFTOPIC
zag in je topic dat je een stalling in rijswijk zocht, ik heb hierop gereageerd. hoop dat je er wat aan hebt.
Cassidy schreef:Dan wens ik je succes met de verkoop....
Marye78 schreef:bij de dierenwinkel kun je spray halen waar katten een hekel aan hebben. als ze dus op bepaalde plekken steeds plassen kun je daar sprayen zodat ze het niet meer aantrekkelijk vinden.
Ylana schreef:Haha, dat geloof ik best.
Maar heb je nooit tegen hem gezegt dat je vind dat je huis.... eh..... niet heel fris ruikt?